  • 1. Data: 2002-10-25 05:55:48
    Temat: Nordea wciąż nie wysyła powiadomień SMS
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    SMS-owe powiadomienia wciąż nie działają. Od czasu do czasu obiecują, że za
    chwilę będzie działać ale wczoraj znów oznajmili, że nie działa.

    W tym samym czasie Nordea nieustannie reklamuje 'Powiadomienia SMS-em' i tym
    samym wprowadza w błąd aktualnych i przyszłych klientów. Od 2 miesięcy
    pisemnie (wewnętrznym e-mailem) reklamuję tę sytuację. Reklamacje pozostają
    bez odpowiedzi (sic).

    Beztroska? Lekceważenie klientów? Brak wyobraźni?

  • 2. Data: 2002-10-25 09:35:23
    Temat: Re: Nordea wciąż nie wysyła powiadomień SMS
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Beztroska? Lekceważenie klientów? Brak wyobraźni?

    A kto tam im robil system? Chyba Infovide jak sie nie myle :) Cos im nie
    wyszlo, trzeba sie uzbroic w cierpliwosc...
    A masz przeciez swiadomosc, ze przygotowanie reklamy to kupa kasy? Pewnie
    firma mowi "pracujemy -= za dwa dni sie naprawi". Poza tym kampania
    reklamowa przygotowywana jest z duzym wyprzedzeniem, w trakcie nie da sie
    zmienic szybko...
    vide mistrzostawa swiata ;) Tam sobie duze firmy sponosrujace nasz dzielna
    druzyne przegranych - przygotowaly kilka wersji reklam, zeby ladnie je
    podmieniac...

  • 3. Data: 2002-11-15 22:13:43
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    > vide mistrzostawa swiata ;) Tam sobie duze firmy sponosrujace nasz dzielna
    > druzyne przegranych - przygotowaly kilka wersji reklam, zeby ladnie je

    Jak ktoś chce czekać (i płacić za coś co mu obiecano a czego nie dostaje) to
    wolna droga.
    Ja dziękuję.
    Wobec kompletnego braku reakcji banku odstąpiłem od umowy prowadzenia
    rachunku.
    I skutecznie uzyskałem zwolnienie z wszelkich należnych bankowi prowizji (za
    token do końca pełnego roku jego użytkowania, za zastrzeżenie karty, za
    przysłanie historii rachunku).
    Czego natomiast nie uzyskałem to prostego 'przepraszamy'.