  • 11. Data: 2002-02-01 20:51:19
    Temat: Re: mbank zamyka martwe konta - czy to prawda ?
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

    > Zapis w regulaminie jest po to by moc zlikwidowac konto z ktorego nikt nie
    > korzysta, do tej pory jeszcze zadnego konta nie zlikwidowali, i nie
    > zamierzaja likwidowac jezeli sa na nim jakies pieniadze.

    A jak mozna zlikwidowac i po co, jesli ktos ma kase na rachunku ?
    Co, dadza wezwanie do podania konta do prelewu, czy listonosz Ci gotowizne
    przyniesie ?
    Wojtek

  • 12. Data: 2002-02-01 20:58:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On 1 Feb 2002 13:21:53 +0100, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >No, na ebankach jest goraco. Idealy upadaja, wojna panie.

    Po raz kolejny w życiu okazało się, że niestety nie ma nic za darmo. W
    gruzy runęło wiele portali internetowych, a teraz w gruzy padają
    e-banki. Nie da się żyć bez opłat...
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 13. Data: 2002-02-01 23:08:55
    Od: Klaudiusz Kulik <k...@p...pl>

    01.02.2002 Tristan Alder pisze:

    [...]
    > gruzy runęło wiele portali internetowych, a teraz w gruzy padają
    > e-banki.

    Wracają do rzeczywistości. I to nie e-banki, lecz ich klienci.

    > Nie da się żyć bez opłat...

    Co polecam pod rozwagę tym, dla których ,,darmowość'' e-banku jest
    najważniejszą cechą.

    Zresztą tak po prawdzie to np. darmowe przelewy w mBanku, darmowe karty
    i inne rzekomo darmowe usługi od początku wydawały mi się nieco podejrzane.
    Nie płacił za nie klient, ale płacił bank. Teraz bank chce swoje pieniądze
    odzyskać. Ot, normalny biznes.

    --
    K.

  • 14. Data: 2002-02-02 00:27:37
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Co natomiast jesli konto w Inteligo jest = 0????????????????
    > Jak oni pobiora ta karna kwote??????

    Tam chyba podpisywales o karnej egzekucji do jakies tam sumy?? :)

  • 15. Data: 2002-02-02 09:16:03
    Od: "Wojtek" <w...@i...pl>

    Witam!
    Tak się zdarzyło że osobiście pytałem mLinki na ten temat.
    Jeżeli nic się nie dzieję na rachunku po jakimś czasie dzwonia do klienta z
    zapytaniem czy jeszcze chce mieć te konto, którego nie używa.
    Nie zamykają konta od razu.
    Panie i Panowie proszę nie histeryzować, bo stracę zaufanie do tej grupy
    ;-))
    Także poniższa wiadomość jest prawdziwa.

    --
    Wojtek
    GG#415453

  • 16. Data: 2002-02-02 10:03:42
    Od: <m...@w...pl>

    Słuchajcie ludzie, to co tu opowiadacie to zmyslenia i uprzedzenia nic więcej.
    Expander jest niedoinformowany albo chciał zrobic niusa. Ja traktuje e-maxa
    jako lokatę, trzymam tam kasę i nikt nie straszy zmknieciem konta. Trwa to juz
    ponad rok bez ruchów na rachunku poza dopisywaniem odsetek i jest OK. Przecież
    koszty mają minimalne i tani pieniadz, dlaczego chcieliby likwidowac rachunki.
    Doradzam troche spokoju a nie rzucanie oskarżeń na wiatr i tanie złoścliwości.
    Michał

  • 17. Data: 2002-02-02 15:06:08
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze b...@t...onet.pl:

    > no nie wiem tylko, czy expander czytal nowa TOiP Inteligo
    > (4,99 za prowadzenie gdy saldo < 99zl)

    Trzeba szybko pozamykać konta otwarte w promocji "Krąg przyjaciół" :))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,
    ale cóż - jestem w tym najlepszy." Szymon Majewski

  • 18. Data: 2002-02-02 17:19:30
    Od: j...@f...onet.pl (J.F.)

    On Fri, 1 Feb 2002 21:51:19 +0100, fotech wrote:

    >A jak mozna zlikwidowac i po co, jesli ktos ma kase na rachunku ?

    Bo bedzie trzymal zlotowke, a w banku beda pecznialy dyski, archiwa,
    a po latach beda sie spadkobiercy zglaszac z jakims starym wydrukiem
    na ktorym figurowalo np 1000zl.

    >Co, dadza wezwanie do podania konta do prelewu, czy listonosz Ci gotowizne
    >przyniesie ?

    Na przyklad :-)

    J.