  • 1. Data: 2002-02-01 10:07:22
    Temat: mBank zawieszony?????????
    Od: "dawid" <m...@m...com.pl>

    witam

    Właśnie się dowiedziałem, że bank mojego pracodawcy nie może wykonac
    przelewu do mBanku na moje konto...
    Dzwoniła do mnie pani z banku (BZ WBK), która próbowała wprowadzic przelew
    na moje konto i system podał jej informacje : BANK ZAWIESZONY. może ktoś wie
    o co chodzi????

    Dawid

  • 2. Data: 2002-02-01 10:10:08
    Temat: Re: mBank zawieszony?????????
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "dawid" <m...@m...com.pl> wrote in message news:a3dpdb$qlt$1@news.tpi.pl...
> [...]
    > na moje konto i system podał jej informacje : BANK ZAWIESZONY. może ktoś

    Ja dostalem normalnie...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-01 10:13:56
    Od: "Piotr Orzechowski" <news@usun_spam.piotrorzechowski.com>

    Użytkownik "dawid" <m...@m...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na moje konto i system podał jej informacje : BANK ZAWIESZONY. może ktoś

    www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl

    dział o sybir i elixir

  • 4. Data: 2002-02-01 10:14:28
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > na moje konto i system podał jej informacje : BANK ZAWIESZONY. może ktoś

    Uffff - a przelalem reszte co mialem do Fortisa ;)))))))))

  • 5. Data: 2002-02-01 10:28:44
    Od: "dawid" <m...@m...com.pl>

    > dział o sybir i elixir

    wiem o tym, pani z BZWBK twirdzi ze to sie dzieje przy podawaniu numeru
    konta, a podobno typ przelewu okresla sie po wprowadzenieu konta.
    dzwonilem przed chwila na mLinke i powiedzieli, ze przed "chwila"
    przechodzili na rozliczanie wyłącznie "elixirów"
    zobaczymy co z tego wyniknie, zadzwoniłem znowu do BZWBK i pani obiecała, że
    spróbuje jeszcze raz...

  • 6. Data: 2002-02-01 14:13:06
    Od: "Error" <e...@g...com.pl>

    ja mialem jeszcze lepszy numer.....
    wplata z konta mbanku do mbanku byla niemozliwa......
    Dopiero interwencja operatora pomogla............

    Maciek

  • 7. Data: 2002-02-01 15:59:11
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik dawid <m...@m...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a3dqlf$afj$...@n...tpi.pl...

    > wiem o tym, pani z BZWBK twirdzi ze to sie dzieje przy podawaniu numeru

    W jakim oddziale?

    Karol