  • 1. Data: 2002-02-01 09:15:44
    Temat: [mBank] Co z tym bojkotem?
    Od: "Dzieju" <d...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jestem zwolennikiem tego banku, ale ostatnie zmiany nie napawaja mnie
    optymizmem. Byla propozycja bojkotu, cos w rodzaju "strajku ostrzegawczego".
    Ja wycofalem z mBanku swoje pieniazki na tydzien. Jezeli ktos sie przylacza
    prosze o potwierdzenie.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-02-01 09:17:26
    Temat: Re: [mBank] Co z tym bojkotem?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dzieju" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ostrzegawczego".
    > Ja wycofalem z mBanku swoje pieniazki na tydzien. Jezeli ktos sie

    ja wycofalem dzisiaj wszystko. Nie potrafie powiedziec na jak dlugo i kiedy
    (i czy w ogole) wroce. To bedzie zalezalo wylacznie od polityki finansowej
    mBanku.

    D.

  • 3. Data: 2002-02-01 09:21:11
    Od: "boa" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    > optymizmem. Byla propozycja bojkotu, cos w rodzaju "strajku
    ostrzegawczego".
    > Ja wycofalem z mBanku swoje pieniazki na tydzien.

    w ranmach strajku ? :)))
    na pewno zauwazyli :)

    Łukasz Lizak

  • 4. Data: 2002-02-01 09:24:22
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > ja wycofalem dzisiaj wszystko. Nie potrafie powiedziec na jak dlugo i kiedy
    > (i czy w ogole) wroce. To bedzie zalezalo wylacznie od polityki finansowej
    > mBanku.

    To albo miałeś grosze, albo zerwałeś lokatę.
    Tak czy tak mBank się uśmieje.

  • 5. Data: 2002-02-01 09:28:55
    Od: "pioter" <b...@t...onet.pl>

    "Dave" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > ja wycofalem dzisiaj wszystko. Nie potrafie powiedziec na jak dlugo i
    kiedy
    > (i czy w ogole) wroce. To bedzie zalezalo wylacznie od polityki finansowej
    > mBanku.

    ja czekalem tylko na kapitalizacje odsetek i poszlo wszystko do inteligo
    (3kzl);
    zobaczymy ile teraz inteligo obnizy stopy, ale do 21 (moj okres rozliczniowy
    w inteligo) na pewno mbank tych pieniedzy nie zobaczy

    p.

  • 6. Data: 2002-02-01 09:30:09
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    > To albo miałeś grosze, albo zerwałeś lokatę.
    > Tak czy tak mBank się uśmieje.

    niech sie smieje dalej. Wycofalem kilkadziesiat tysiecy zlotych ktore mialem
    na emaxie.
    Sadzac po problemach z realizacja tego przelewu rano moge przypuszczac ze
    podobnych przelewow bylo wiecej i to prawdopodobnie zachwialo plynnoscia
    finansowa mBanku ktory pewnie musial szukac gotowki w innych oddzialach BRE
    i stad zadne przelewy I sesja dzisiaj nie wyszly..

    D.

  • 7. Data: 2002-02-01 09:33:28
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 01, 2002 at 10:30:09AM +0100, Dave wrote:

> [...]
    > finansowa mBanku ktory pewnie musial szukac gotowki w innych oddzialach BRE
    > i stad zadne przelewy I sesja dzisiaj nie wyszly..

    A lyzka na to niemozliwe.

    Zreszta kilka wielkich agencji juz donioslo o zachwianiu sie zlotowki
    po Twoim przelewie. Dolar kosztuje teraz 5zl a euro jakies 4.5.

    Nie przelewaj juz nic wiecej.

    ps. Prezes BRE ponoc juz szuka pracy.

    BP,NMSP.

    --

    --w

  • 8. Data: 2002-02-01 09:45:18
    Od: "MP" <t...@t...pl>

    Oczywiście to nie jest dobre - dla nas, klientów -, że mBank obniżył
    oprocentowanie. Ale co miał zrobić - dopłacać? Przyjrzyjcie się WIBOROWI,
    ostatnio strasznie spada.

    Poza tym jak nie już, to bardzo szybko oprocentowanie obniżą także inne
    banki. I co wtedy - pieniążki znów wrócą do mBanku? I dalej będzie to
    najlepszy bank, bo... wysokie oprocentowanie, przelewy bez opłat, itd.

    P.S.
    Dziś już nikt nie pamięta, że mBank nie obniżył oprocentowania przez
    cały grudzień.

  • 9. Data: 2002-02-01 09:47:36
    Od: "Dzieju" <d...@p...onet.pl>

    > w ranmach strajku ? :)))
    > na pewno zauwazyli :)

    Jesli bedzie nas duzo, to moze cos zauwaza.

    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 10. Data: 2002-02-01 09:52:40
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > podobnych przelewow bylo wiecej i to prawdopodobnie zachwialo plynnoscia
    cała masa, ja też zrobiłem na 253,56 zł. :)))
    > finansowa mBanku ktory pewnie musial szukac gotowki w innych oddzialach BRE
    Pobiegli z mBanku do głównego skarbca BRE bo im zabrakło na twój przelew :)))))