  • 1. Data: 2002-02-01 10:02:51
    Temat: [mBank] fruwajace przyciski
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Chcialem ponarzekac na fruwajace przyciski "Zaloz konto emax"
    i "Zaloz ekonto" na stronach z oferta mBanku, np.
    http://www.mbank.com.pl/oferta.html lub najnowsza:
    http://www.mbank.com.pl/kredyt.html

    Mam im do zarzucenia:
    - denerwuja mnie - nie lubie stron, na ktorych forma dominuje nad trescia,
    a przyzwyczailem sie, ze strony mBanku sa bez zbednych bajerow
    - zle dzialaja - u mnie zjezdzaja za nisko, tak ze "Zaloz ekonto" jest poza
    okienkiem, w IE powoduje to taki efekt, ze okienko mozna przewijac
    w dol w nieskonczonosc, bo zawsze jest cos ponizej widocznego
    obszaru
    - przeszkadzaja mi - po wejsciu na taka strone przegladarka zajmuje 100%
    czasu procesora i sie slimaczy

    Odpowiada za nie kawalek kodu:

    [...]

    Napisalem do mBanku o tych moich uwagach - odpisali szybko, ze
    bardzo dziekuja za cenne uwagi i sugestie. Nie napisali, czy to zmienia
    i na razie (minely 2 tygodnie) nie widze zadnej zmiany. Oczywiscie bank
    ma prawo olac taka moja sugestie (zwlaszcza, ze moze wiekszosc
    klientow kocha te ramki), ale ja mam tez prawo ponarzekac sobie na to,
    co tez niniejszym czynie.

    Dziekuje za uwage i pozdrawiam! :-)

    --
    Tomek Tatar