  • 1. Data: 2002-02-01 10:22:47
    Temat: mbank zamyka martwe konta - czy to prawda ?
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Przeczytałem na www.expander.pl i bardzo jestem zdziwiony.
    Wpłaciłem na emax-a traktując to jako lokatę, a teraz będę miał problemy ...

    " Jak sobie radzą z martwymi kontami banki wirtualne? MBank
    likwiduje rachunki, na które w ciągu 60 dni od ich otwarcia nie wpłynęły środki
    oraz takie, które nie wykazują obrotów przez 3 kolejne miesiące.
    Dopisywania odsetek oczywiście się nie uwzględnia. VW Bank direct
    natomiast usuwa konta „martwe” po 3 miesiącach od otwarcia. Likwidowane
    są także aktywne wcześniej rachunki, jeśli przez 12 miesięcy nic na nich się
    nie dzieje.

    Zupełnie inne podejście stosuje Inteligo. Regulamin prowadzenia
    konta Inteligo nie przewiduje jego zamknięcia z powodu zbyt rzadkich wpłat.
    Kwestię częstotliwości zasilania rachunku Inteligo pozostawia w gestii
    klientów."

  • 2. Data: 2002-02-01 10:35:51
    Temat: Re: mbank zamyka martwe konta - czy to prawda ?
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <p...@p...onet.pl>
    > (.....) MBank likwiduje rachunki, (.....) które nie wykazują obrotów
    przez 3 kolejne
    > miesiące.

    zamiast sie idioci cieszyc, ze ktos na eMaxie trzyma wieksza gotowke to mu
    ja likwidują - ciekawe na czym polega taka likwidacja - może przeksiegowują
    na konto własne banku :-)))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-02-01 11:22:30
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > zamiast sie idioci cieszyc, ze ktos na eMaxie trzyma wieksza gotowke to mu
    > ja likwidują - ciekawe na czym polega taka likwidacja - może przeksiegowują
    > na konto własne banku :-)))

    Wiesz w świetle tego, co ja tutaj słyszę o wprowadzeniu opłat, to mnie juz nic
    nie zdziwi.
    Z drugiej jednak strony expander tez lubi zmyślać :-))
    Grzegorz

  • 4. Data: 2002-02-01 11:49:32
    Od: "pioter" <b...@t...onet.pl>

> [...]
    wpłat.
    > Kwestię częstotliwości zasilania rachunku Inteligo pozostawia w gestii

    no nie wiem tylko, czy expander czytal nowa TOiP Inteligo
    (4,99 za prowadzenie gdy saldo < 99zl)

    p.

  • 5. Data: 2002-02-01 12:03:57
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Wiesz w świetle tego, co ja tutaj słyszę o wprowadzeniu opłat, to mnie juz nic
    > nie zdziwi.
    > Z drugiej jednak strony expander tez lubi zmyślać :-))
    > Grzegorz

    Ciekawy jestem, czy ktos z mbanku wypowie sie na ten temat na liscie
    dyskusyjnej. Jezeli nie, to wysle do nich mail'a.

    Piotrek

  • 6. Data: 2002-02-01 12:21:53
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 01, 2002 at 01:03:57PM +0100, p...@p...onet.pl wrote:

    > Ciekawy jestem, czy ktos z mbanku wypowie sie na ten temat na liscie
    > dyskusyjnej. Jezeli nie, to wysle do nich mail'a.

    No, na ebankach jest goraco. Idealy upadaja, wojna panie.

    --

    --w

  • 7. Data: 2002-02-01 12:37:07
    Od: "BAH" <b...@b...pl>

    "pioter" <b...@t...onet.pl> wrote in message

    > wpłat.
    >
    > no nie wiem tylko, czy expander czytal nowa TOiP Inteligo
    > (4,99 za prowadzenie gdy saldo < 99zl)

    Nawet jak nie czytał, to napisal prawdę.

    Im póżniej spłaci debet tym dla banku lepiej.

    Może też wpłacić 500 i zapomnieć.

    BAH

  • 8. Data: 2002-02-01 13:27:10
    Od: "JonY" <t...@p...fm>

    > Ciekawy jestem, czy ktos z mbanku wypowie sie na ten temat na liscie
    > dyskusyjnej. Jezeli nie, to wysle do nich mail'a.

    Wystarczyło poczytac forum mBanku. Cos takiego bylo juz opisywane pare
    miesiecy temu. Odpowiedz mBanku mniej wiecej miala taki sens:
    Zapis w regulaminie jest po to by moc zlikwidowac konto z ktorego nikt nie
    korzysta, do tej pory jeszcze zadnego konta nie zlikwidowali, i nie
    zamierzaja likwidowac jezeli sa na nim jakies pieniadze.

    Pozdrawiam
    Wojtek Tomal

  • 9. Data: 2002-02-01 14:10:35
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > No, na ebankach jest goraco. Idealy upadaja, wojna panie.

    Oj goraco, goraco- co poniektórzy zamilkli- oby nie na zawsze ;-)))))
    rotf
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-02-01 19:24:07
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <a3e12u$rsi$1@news.tpi.pl>, pioter wrote:

    > wpłat.
    >
    > no nie wiem tylko, czy expander czytal nowa TOiP Inteligo
    > (4,99 za prowadzenie gdy saldo < 99zl)

    Co natomiast jesli konto w Inteligo jest = 0????????????????
    Jak oni pobiora ta karna kwote??????