  • 1. Data: 2002-02-01 09:45:05
    Temat: SYBIRem do mBanku?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Wbrew zapowiedziom mBanku w aktualnej bazie danych KIR [z dnia 01/02/2002]
    oddzial 11402004 figuruje jako bezposredni uczestnik rozliczen za
    posrednictwem systemu SYBIR
    http://faq4pbb.netforia.pl//baza/index.php?rozl=1140
    2004&act=2

    Ciekaw jestem czy zgodnie z zapowiedziami mBank bedzie odrzucal przelewy
    przychodzace ta droga, czy tez moze ta informacja miala na celu wymuszenie
    na klientach zeby wysylali przelewy ELIXIRem...

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza

  • 2. Data: 2002-02-01 09:51:59
    Temat: Re: SYBIRem do mBanku?
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 01, 2002 at 10:45:05AM +0100, MK wrote:

> [...]
    > przychodzace ta droga, czy tez moze ta informacja miala na celu wymuszenie
    > na klientach zeby wysylali przelewy ELIXIRem...

    Po prostu za odebranie sybirem bedzie oplata w wysokosci 2zl. W koncu
    to nie zmienia polityki konta (ze jest bezplatne), prawda?

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-02-01 09:55:28
    Od: "bwwald" <b...@p...onet.pl>

    > Wbrew zapowiedziom mBanku w aktualnej bazie danych KIR [z dnia 01/02/2002]
    > oddzial 11402004 figuruje jako bezposredni uczestnik rozliczen za
> [...]

    Ja bym sie tym nie sugerowal, zwazywszy na zapis na poczatku strony:
    "Wersja [bardzo] testowa (stan danych na 01.02.2002r.)"

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2002-02-01 10:07:05
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Po prostu za odebranie sybirem bedzie oplata w wysokosci 2zl. W koncu
    > to nie zmienia polityki konta (ze jest bezplatne), prawda?

    Zartujesz ofkoz :). Wg. regulaminu KIRu zmiany trzeba zglaszac miesiac
    wczesniej przed ich wprowadzeniem. Wiec o ile to nie jest blad KIRu ze taka
    baze wypuscil dzis w swiat, to komunikat mBanku byl manipulacja :(.

    Maciej

  • 5. Data: 2002-02-01 10:10:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "bwwald" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym sie tym nie sugerowal, zwazywszy na zapis na poczatku strony:
    > "Wersja [bardzo] testowa (stan danych na 01.02.2002r.)"

    Ja bym sie nie sygerowal tym napisem ;). Dotyczy on samego dzialania
    skryptu, po prostu nie zostala do niego jeszcze dopisana np. obsluga bledow,
    wiec czasami moze sie dziwnie zachowywac ;). A KIRowska baze danych pobralem
    przed kilkunastoma minutami, wiec chyba jest aktualna ;).

    Maciej

  • 6. Data: 2002-02-01 10:14:01
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Zartujesz ofkoz :). Wg. regulaminu KIRu zmiany trzeba zglaszac miesiac
    > wczesniej przed ich wprowadzeniem. Wiec o ile to nie jest blad KIRu

    Juz sie wyjasnilo w inny watku. KIR po prostu nie wprowadzil zmian do bazy
    publikowanej na www.

    Maciej

  • 7. Data: 2002-02-01 11:08:47
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 01, 2002 at 11:07:05AM +0100, MK wrote:

    > Zartujesz ofkoz :). Wg. regulaminu KIRu zmiany trzeba zglaszac miesiac
    > wczesniej przed ich wprowadzeniem. Wiec o ile to nie jest blad KIRu ze taka
    > baze wypuscil dzis w swiat, to komunikat mBanku byl manipulacja :(.

    Na dzisiaj to jest dowcip. Zobaczymy za dwa miechy ;-)

    --

    --w