  • 1. Data: 2003-04-17 22:06:55
    Temat: mbank za UE :-)
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=657
    70&t=65770

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 2. Data: 2003-04-18 05:00:08
    Temat: Re: mbank za UE :-)
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b7n8in$2lb$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=657
    70&t=65770

    Nic dziwnego - zachodni bank dba o interesy zachodnich właścicieli :-/.
    Dziwne tylko, że robi to tak otwarcie, ale jak widać związki biznesu i
    polityki dla wielu przestają być czymś nieprzyzwoitym :-(((.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-04-18 16:09:34
    Od: "WaSyL" <w...@f...clubbing.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message
> [...]
    > Dziwne tylko, że robi to tak otwarcie, ale jak widać związki biznesu i
    > polityki dla wielu przestają być czymś nieprzyzwoitym :-(((.

    ROTFL :-)

    Chyba cos Ci sie pomylilo. To jest prywatny bank i moze przeprowadzac akcje
    jakie chce. Twoj glos przypomina mi niegdysiejszy glos
    grupowicza-mbankowicza ziejacy oburzeniem, ze mBank przejada jego pieniadze
    na kampanie reklamowe, a przeciez mogby dac wiekszy procent.

  • 4. Data: 2003-04-18 16:12:29
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Nic dziwnego - zachodni bank dba o interesy zachodnich właścicieli :-/.
    > Dziwne tylko, że robi to tak otwarcie, ale jak widać związki biznesu i
    > polityki dla wielu przestają być czymś nieprzyzwoitym :-(((.

    Gdy wejdziemy do strefy euro to spadną prowizje za SWIFTy,
    więc powinieneś się z tego cieszyć :-)

    pozd.Pix

  • 5. Data: 2003-04-18 19:42:52
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@f...clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL :-)
    >
    > Chyba cos Ci sie pomylilo. To jest prywatny bank i moze
    > przeprowadzac akcje
    > jakie chce.

    A ja jestem ich prywatnym klientem i mogą mi się ich akcje nie podobać,
    czemu mogę dac wyraz na grupie, czyż nie?

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 6. Data: 2003-04-18 19:51:10
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > właścicieli :-/.
    > biznesu i
    >
    > Gdy wejdziemy do strefy euro to spadną prowizje za SWIFTy,
    > więc powinieneś się z tego cieszyć :-)

    Jestem za tym, żeby spadły niezależnie od wejścia do strefy euro :-).

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-04-19 11:27:27
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Jestem za tym, żeby spadły niezależnie od wejścia do strefy euro :-).
    Ciekawe, jak ty to sobie wyobrażasz?

    Jak nie wejdziemy to będą większe zmartwienia niż opłata za SWIFT (która
    zapewnie wtedy skoczy x razy ;P).

    Pozdrawiam,
    --
    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)

  • 8. Data: 2003-04-19 11:44:46
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "MaDeR" <S...@w...pl> napisał w wiadomości
    > euro :-).
    > Ciekawe, jak ty to sobie wyobrażasz?
    >
    > Jak nie wejdziemy to będą większe zmartwienia niż opłata za
    > SWIFT (która
    > zapewnie wtedy skoczy x razy ;P).

    A jakie źródło tego spadku cen? Komisja Europejska karze? To nasz rząd nie
    może kazać tego samego???
    Że co?, że nasze elyty polictyczne są do d*** ? A sądzicie, że w krajach UE
    jest z tym lepiej? Każdy kraj ma swojego Leppera i swojego Rywina :-/.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 9. Data: 2003-04-19 12:54:37
    Od: t...@p...onet.pl

    Balab nie wiem ile masz lat i czy pamiętasz komunę, tą chociażby z lat
    osiemdziesiątych. Jeżeli nie, to zapytaj się Twojego ojca lub Matki.

    Panowie wybaczcie, ale nie mogę czytać jak piszecie o takich duperelach jak
    tańsze przelewy zagraniczne w kontekście wejścia do Uni. Czy wy zdajecie sobie
    sprawę, że to było marzeniem naszych dziadów i ojców. Czy wy wiecie naprawdę
    czym była dla Polski komunizm i cała ta azja. Jeżeli nie, to wybierzcie się np.
    na Białoruś lub dalej.

    Czy choć przez chwilę zastanowiliście się, co by było gdybyśmy odpowiedzieli
    NIE. Wokół Europa a my w Azji. Czy myślicie, że póżniej (na lepszych warunkach)
    moglibyśmy wstąpić. Jeżeli tak, to się grubo mylicie. Szansa jest dana tylko
    raz. Czy jest ważne, że aktualne warunki wstąpienia nie są najlepsze. Nie, nie
    i jeszcze raz nie. To jest decyzja historyczna a nie na kilka lat.

    Duże dzięki mBankowi, że włączył się do kampanii unijnej. Tensor1.

    PS. Przepraszam wszystkich, że właczyłem wątek polityczny na tą listę ale
    naprawdę nie mogę być obojętny jak ktoś tak się wypowiada i jest mi po prostu
    wstyd za moich "takich" rodaków.

  • 10. Data: 2003-04-19 15:21:45
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Panowie wybaczcie, ale nie mogę czytać jak piszecie o takich duperelach
    jak
    > tańsze przelewy zagraniczne w kontekście wejścia do Uni.

    Eee... no nie przesadzaj ;-)
    To po prostu jeden z wielu aspektów praktycznych i do tego jeszcze
    ściśle pasujący do grupy.

    > Czy wy wiecie naprawdę
    > czym była dla Polski komunizm i cała ta azja. Jeżeli nie, to wybierzcie
    się np.
    > na Białoruś lub dalej.

    Wiemy i pamiętamy.
    Ale dalej nie rozumiem Twojego oburzenia - w czym np. wałkowanie przez
    wszystkich i na wszystkie strony tych nieszczęsnych dopłat dla wsi jest
    lepsze od wzmianki nt. kosztów SWIFTa ?

    Pix