    From: t...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank za UE :-)
    Date: 19 Apr 2003 14:54:37 +0200

    Balab nie wiem ile masz lat i czy pamiętasz komunę, tą chociażby z lat
    osiemdziesiątych. Jeżeli nie, to zapytaj się Twojego ojca lub Matki.

    Panowie wybaczcie, ale nie mogę czytać jak piszecie o takich duperelach jak
    tańsze przelewy zagraniczne w kontekście wejścia do Uni. Czy wy zdajecie sobie
    sprawę, że to było marzeniem naszych dziadów i ojców. Czy wy wiecie naprawdę
    czym była dla Polski komunizm i cała ta azja. Jeżeli nie, to wybierzcie się np.
    na Białoruś lub dalej.

    Czy choć przez chwilę zastanowiliście się, co by było gdybyśmy odpowiedzieli
    NIE. Wokół Europa a my w Azji. Czy myślicie, że póżniej (na lepszych warunkach)
    moglibyśmy wstąpić. Jeżeli tak, to się grubo mylicie. Szansa jest dana tylko
    raz. Czy jest ważne, że aktualne warunki wstąpienia nie są najlepsze. Nie, nie
    i jeszcze raz nie. To jest decyzja historyczna a nie na kilka lat.

    Duże dzięki mBankowi, że włączył się do kampanii unijnej. Tensor1.

    PS. Przepraszam wszystkich, że właczyłem wątek polityczny na tą listę ale
    naprawdę nie mogę być obojętny jak ktoś tak się wypowiada i jest mi po prostu
    wstyd za moich "takich" rodaków.