  • 1. Data: 2003-04-17 20:59:23
    Temat: Jak placic karta na ebay.de ?
    Od: "Marceli" <m...@p...onet.pl>

    Witajcie !
    Poczytalem troche archiwum i juz troche wiem.
    Ale mam tez metlik.
    Wiem ze poprzez PayPal nie da sie placic bo Polski nie honoruja.
    To jak zaplacic komus za towar majac karte kredytowa ?
    Czy zaklada sie gdzies jakies wirtualne konto na ktore mozna wplacac
    forse poprzez obciazanie sie karta kredytowa ?
    Czyli podawaniem tylko kwoty i numerow karty ?
    Czy do tego wykorzystuje sie Moneybookers czy BidPay zy jakos tam ?
    Jakie sa prowizje i jakie trudnosci ?
    Co proponujecie ?
    Moze kts wytlumaczy laikowi prostym jezykiem.
    Jestem tylko obywatelem Polskim i mieszkam tu.
    Pzdr.
    Marek

  • 2. Data: 2003-04-18 08:19:49
    Temat: Re: Jak placic karta na ebay.de ?
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    On Thu, 17 Apr 2003 22:59:23 +0200, "Marceli" <m...@p...onet.pl>
    wrote:

> [...]
    >Wiem ze poprzez PayPal nie da sie placic bo Polski nie honoruja.
    >To jak zaplacic komus za towar majac karte kredytowa ?
    ======= no chyba jak wyzej gdzies juz ktos pisz non stop -- bidpay
    leczy Cie na calej linii

    >Czy do tego wykorzystuje sie Moneybookers czy BidPay zy jakos tam ?
    === lub moneyboo,... ale to jest baaaardzo rzadko spotykane

    >Co proponujecie ?
    :)_...
    najprostrzy jezyk :)
    --- lykasz towar,- dogadujesz sprawe z sellere
    - wyciagasz karte
    - idzisz na bidpay
    - placisz
    - czeakasz tydzien na znak od sellera ze kasa doszla
    - czekasz dwa, tzy tyfgodnie az towar dotrze
    - otrzymuejsz pismo z urzedu celnego z zapytanie dlaczego wartosc
    gifta jest zanizona :)
    - jedziesz tam
    -placisz jak zloto kilak razy wiecej niz przesylka jet warta :( lub
    odmawiasz pryzjecia

    -- i jestes happy :)

    pozdro