  • 1. Data: 2003-04-17 19:07:06
    Temat: Problem z przelewem zagranicznym - Inteligo
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Mam maly problem, ktory pojawil sie po raz pierwszy. Od dluzszego czasu
    dostaje przelewy na konto Inteligo z zagranicy za posrednictwem SWIFTa.
    Nigdy nie bylo problemow, az dzisiaj dostalem maila od pewnej Pani z Wloch,
    ktora mowi ze nie moze zrobic przelewu gdyz sam kod swift nie wystarcza
    BPKOPLPW, i jej bank chce jakis trzech dodatkowych liter. O co chodzi ?

    Oryginalna wiadomosc:

    "we are trying to do the bank swift but our bank says that we need other 3
    letters from your swift code: BPKOPLPW (at the end there should be 3 letters
    like for example WRD or XXX), can you please tell me as soon as possible
    which are these letters?"

    Robert

  • 2. Data: 2003-04-17 19:12:24
    Temat: Re: Problem z przelewem zagranicznym - Inteligo
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

> [...]
    letters
    > like for example WRD or XXX), can you please tell me as soon as possible

    mbank podaje BREXPLPWMUL, wiec o 3 literki dluzszy

    Jean

  • 3. Data: 2003-04-17 19:44:49
    Od: "Zbyszek" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Avenger" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktora mowi ze nie moze zrobic przelewu gdyz sam kod swift nie wystarcza
    > BPKOPLPW, i jej bank chce jakis trzech dodatkowych liter. O co chodzi ?

    te dodatkowe 3 literki to wyroznik oddzialu/jednostki.
    kod swift ma swoje znaczenie . Dodaj XXX, to zwykle oznacza centrale danego
    banku.
    No chyba ze na stronach inteligo cos znajdziesz.

  • 4. Data: 2003-04-17 21:27:05
    Od: "Avenger" <a...@g...pl>

    Na infolinii inteligo pierwsze slysza o dodatkowych 3 literach :)