  • 1. Data: 2003-04-17 20:14:28
    Temat: Jak obejsc prowizje KK przy wyplacaniu kasy
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

    poratujcie prosze kreatywna mysla...

    zalapalem sie na kilka kart kredytowych z ladnym limitem, ale mam
    problem,,,

    absolutnie nic w polsce nie kupuje, bozem skromny czlowiek, a jedyna
    potrzeba jaka mam to gotowka na rekach i tu klops..

    jak podejde do bankomatu to mnie pko bp zakasuje na 3% a pko sa na
    3.5% ze nie wspomne io innych te same stawki rozwazajace

    wybierajac 500zl mzona machnac reka na kilka zl,, ale wybierakjac
    5000....7000 ? 150 ...210 zl trochu mi szkoda.. bardziej niz trochu
    ..

    ktos ma jakas kreatywna mysl jakby to obejsc?
    np sztuczy zakup w sklpie kumpla :) ktory mi pozniej odlewa kase ,,
    czy jak to zrobic,
    a moze ktos zna (lub wie ze istnieja takowe) kantory, w ktorych mozna
    kupic walute placac KK ?

    z gory thx

    wlad

  • 2. Data: 2003-04-18 06:15:23
    Temat: Re: Jak obejsc prowizje KK przy wyplacaniu kasy
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

> [...]
    > czy jak to zrobic,
    > a moze ktos zna (lub wie ze istnieja takowe) kantory, w ktorych mozna

    jesli masz jeszcze w swoim grubym portfelu ktorym szpanujesz wolna
    przegrodke to wloz tam vise electron
    wyplata z bankomatu jest przewaznie bez prowizji

  • 3. Data: 2003-04-18 07:57:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wladek <w...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > czy jak to zrobic,
    > a moze ktos zna (lub wie ze istnieja takowe) kantory, w ktorych mozna

    Istnieją. Tylko one też dowalaja prowizję.

    Jedyna metoda jak na razie to kupić towar i zwrócić. Nie zawsze działa -
    niekiedy zwrot idzie na kartę. Ale zawsze można podłozyc kartę do konta
    :-)
    --
    ___________ (R)

  • 4. Data: 2003-04-18 08:29:23
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Thu, 17 Apr 2003 22:14:28 +0200, Wladek <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >..
    >
    >ktos ma jakas kreatywna mysl jakby to obejsc?
    >np sztuczy zakup w sklpie kumpla :) ktory mi pozniej odlewa kase ,,

    Tylko że kumpel też zapłaci prowizję od transakcji

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
    > zalapalem sie na kilka kart kredytowych z ladnym limitem
    >
    > absolutnie nic w polsce nie kupuje, bozem skromny czlowiek, a jedyna
    > potrzeba jaka mam to gotowka na rekach

    siadz sobie wygodnie i odpowiedz sobie sam - jestes oszustem ?
    ps
    mnie ta odpowiedz wali - juz ja znam :-)
    kto zaklada _platna__ karte kredytowa ? i to z _niezlym_ limitem ? po to by
    nic nie kupowac :-))

  • 6. Data: 2003-04-18 12:29:31
    Od: Wladek <w...@p...onet.pl>

> [...]
    >mnie ta odpowiedz wali - juz ja znam :-)
    >kto zaklada _platna__ karte kredytowa ? i to z _niezlym_ limitem ? po to by
    ======= widziesz,, rozumiem Twoj bool bo zes malego rozumku
    ale rozwaz sytuacje...

    nic w pl nie kupuje, ale non stop kupujr za granica.. za gruby
    szmal...
    jak wyciagne kase z bankomatu z pl - pekam na 3% -
    ale jak zaplace nia za granica,, bank tak sobie poprzelicza kursy
    walut, ze wyjdziem mi ze doklozylem 7% - jak mi m poprzednio wyszlo..

    wie po prostu szukam mozliwosci jak obciac koszty,
    bo ani mnie 3% ani 7% nie cieszy tak jak chocby te 1% a najlepiej 0 :)

    i wszyko,, ale widac glodnemu chleeb na mysli skoro zes tak
    skomentowal ten post

    pozdro

  • 7. Data: 2003-04-18 12:49:56
    Od: "krab" <_...@h...pl____>

    Uzytkownik "Wladek" <w...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > i wszyko,, ale widac glodnemu chleeb na mysli skoro zes tak
    > skomentowal ten post

    to polecam rezygnacje ze zlotej citi ze zdjeciem w norkach na pierwszej
    stronie i juz bedziesz mial kilka setek rocznie oszczednosci
    :-P

  • 8. Data: 2003-04-18 14:28:20
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Wladek" <w...@p...onet.pl> wrote in message

    > wie po prostu szukam mozliwosci jak obciac koszty,
    > bo ani mnie 3% ani 7% nie cieszy tak jak chocby te 1% a najlepiej 0 :)

    Skoro 1% moze byc to mozesz skorzystac z
    http://www.kredytbank.pl/klienci_indywidualni/produk
    ty_uslugi/karty/karta_visa_platinum/taryfa_oplat_i_p
    rowizji_VISA_PLATINUM

    Maciej