  • 11. Data: 2003-04-19 16:17:51
    Temat: Re: mbank za UE :-)
    Od: t...@p...onet.pl

    > Wiemy i pamiętamy.
    > Ale dalej nie rozumiem Twojego oburzenia - w czym np. wałkowanie przez
    > wszystkich i na wszystkie strony tych nieszczęsnych dopłat dla wsi jest
    > lepsze od wzmianki nt. kosztów SWIFTa ?
    >
    > Pix

    Jest dokładnie tym samym. Po co dopłaty dla chłopa, który ma te marne parę
    hektarów. Nie się zajmie np. przetwórstwem i wtedy można mu dopłacić. Ale to
    jest temat na inną grupę.

  • 12. Data: 2003-04-19 16:35:02
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Jest dokładnie tym samym. Po co dopłaty dla chłopa, który ma te marne parę
    > hektarów. Nie się zajmie np. przetwórstwem

    Hehe... tutaj w pełni się zgadzam :-)

    > i wtedy można mu dopłacić.

    A tutaj już nie - dopłaty to gangrena i im wcześniej odejdą do historii
    tym lepiej.

    > Ale to
    > jest temat na inną grupę.

    Ano.

    Pix

  • 13. Data: 2003-04-19 17:19:58
    Od: "henning" <h...@N...gazeta.pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > PS. Przepraszam wszystkich, że właczyłem wątek polityczny na tą listę ale
    > naprawdę nie mogę być obojętny jak ktoś tak się wypowiada i jest mi po
    prostu
    > wstyd za moich "takich" rodaków.

    niech kazdy wstydzi sie za sobie, bez obludy

    Azja = SLD

  • 14. Data: 2003-04-19 18:17:59
    Od: t...@p...onet.pl

    > prostu
    >
    > niech kazdy wstydzi sie za sobie, bez obludy
    >
    > Azja = SLD

    Gdzie ja napisałem, że Azja = SLD. SLD to partia cwaniaczków z komunistycznym
    rodowodem mamiących młodych swą tzw. nowoczesnością i profesjonalizmem. Ja
    jednak uważam, że polska racja stanu wymaga wstąpienia do Uni i dlatego nawet z
    diabłem bym poszedł, a co dopiero z SLD.

  • 15. Data: 2003-04-19 19:47:27
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Gdzie ja napisałem, że Azja = SLD. SLD to partia cwaniaczków z
    komunistycznym
    > rodowodem mamiących młodych swą tzw. nowoczesnością i profesjonalizmem.

    No... ten mit o prefesjonalizmie to juz chyba upadł ;-))

    Pix

  • 16. Data: 2003-04-19 20:20:40
    Od: Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl>

    Sat, 19 Apr 2003 21:47:27 +0200, pix pisze:

    > komunistycznym
    >
    > No... ten mit o prefesjonalizmie to juz chyba upadł ;-))

    Może mu chodziło o profesjonalne mamienie? ;-)

    --w

  • 17. Data: 2003-04-20 09:29:53
    Od: "dareq" <d...@s...pl>

    witaj

    > Ja jednak uważam, że polska racja stanu wymaga
    > wstąpienia do Uni i dlatego nawet z diabłem bym poszedł, a co dopiero
    > z SLD.

    Polska ma rozdwojenie jazni,blizej Jej do USA niz do UE.

  • 18. Data: 2003-04-20 19:02:25
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Polska ma rozdwojenie jazni,blizej Jej do USA niz do UE.

    IMHO błędem jest utożsamianie pojęcia Europy z ambicjami
    polityków francuskich.
    A jeśli chodzi o bliskość to czasem mi się wydaje, że chyba
    najbliżej to nam jednak do Białorusi :-))

    Pix

  • 19. Data: 2003-04-21 21:31:44
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    > Balab nie wiem ile masz lat i czy pamiętasz komunę, tą
    > chociażby z lat
    > osiemdziesiątych. Jeżeli nie, to zapytaj się Twojego ojca lub
    > Matki.

    Pamiętam i nie tęsknię.

    > Panowie wybaczcie, ale nie mogę czytać jak piszecie o takich
    > duperelach jak
    > tańsze przelewy zagraniczne w kontekście wejścia do Uni. Czy wy
    > zdajecie sobie
    > sprawę, że to było marzeniem naszych dziadów i ojców. Czy wy
    > wiecie naprawdę
    > czym była dla Polski komunizm i cała ta azja. Jeżeli nie, to
    > wybierzcie się np.
    > na Białoruś lub dalej.

    Jam ci też obalał komunizm ;-) (przynajmniej tak mi się wydawało, gdy
    drukowałem i rozrzucałem ulotki w szkole) i doskonale wiem, że nie chodziło
    mi wówczas o przeżarty dekadentyzmem i biurokracją, zlaicyzowany,
    antynarodowy i socjalistyczny system o korzeniach masońskich jaki opanowuje
    kraje UE. Imponowała mi za to pani Tacher, R.Regan oraz Pinochet w sferze
    praktycznej, a w teorii m.in. von Hayek.

    > Czy choć przez chwilę zastanowiliście się, co by było gdybyśmy >
    odpowiedzieli
    > NIE. Wokół Europa a my w Azji. Czy myślicie, że póżniej (na
    > lepszych warunkach)
    > moglibyśmy wstąpić. Jeżeli tak, to się grubo mylicie. Szansa
    > jest dana tylko
    > raz. Czy jest ważne, że aktualne warunki wstąpienia nie są
    > najlepsze. Nie, nie
    > i jeszcze raz nie. To jest decyzja historyczna a nie na kilka
    > lat.

    Ja sobie z tego zdaję sprawę. Nawet nie wykluczam głosowania na "tak". Ale
    obrzydzeniem napawa mnie uprawiana dzisiaj na każdym kroku europropaganda,
    przypominająca najgorsze wzorce propagandy bolszewickiej - kiedy to nie
    liczyła się prawda, nie liczyły się fakty, tylko CEL. Jeśli ktoś dzisiaj
    może mi obrzydzić UE to właśnie eurooszołomy, które wpychają się z namolną
    propagandą do wszystkich dziedzin mojego życia, natrętnie niczym muchy.

    > Duże dzięki mBankowi, że włączył się do kampanii unijnej.

    A ja bym chciał, aby banki, zakłady pracy, szkoły, sklepy, tramwaje i stacje
    benzynowe były pozbawione europropagandy. Ja będę tego potrzebował to włączę
    sobie euroTVP.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 20. Data: 2003-04-22 15:49:08
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

> [...]
    > mi wówczas o przeżarty dekadentyzmem i biurokracją, zlaicyzowany,
    > antynarodowy i socjalistyczny system o korzeniach masońskich jaki
    Zapomniałeś o korzeniach żydowskich i spisku cyklistów. >:) Jakbym czytał
    Nasz Dziennik...

    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)
    Wojna atomowa - marzeniem milionów! Podziękuj Bushowi.