  • 1. Data: 2003-04-17 22:05:30
    Temat: KK mBank - jest info .. ale go nie ma ;-)
    Od: "WaSyL" <w...@f...clubbing.pl>

    www.mbank.pl -> Spis Tresci: Sa odnosniki do kart.

    Ale po wybraniu mamy albo prosbe o zalogowanie albo brak dokumentu ...

    Kazdemu zdarza sie potkniecie ;-)

  • 2. Data: 2003-04-17 23:30:20
    Temat: Re: KK mBank - jest info .. ale go nie ma ;-)
    Od: Marcin Kozłowski <s...@U...pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@f...clubbing.pl> napisał w wiadomości
    > www.mbank.pl -> Spis Tresci: Sa odnosniki do kart.
    > Ale po wybraniu mamy albo prosbe o zalogowanie albo brak dokumentu ...
    > Kazdemu zdarza sie potkniecie ;-)

    ja stawiam, ze serwery musza sie odswiezyc/przeindeksowac/przekeszowac

    pozdro
    SirmarK

  • 3. Data: 2003-04-18 08:23:44
    Od: "mk" <m...@a...pl>

    > www.mbank.pl -> Spis Tresci: Sa odnosniki do kart.
    >
    > Ale po wybraniu mamy albo prosbe o zalogowanie albo brak dokumentu ...
    >
    > Kazdemu zdarza sie potkniecie ;-)
    10:22 Nie wiedzę odnośników w spisie treści.
    --
    Marcin
    GG 13349, m...@t...pl

  • 4. Data: 2003-04-18 08:47:13
    Od: "krab" <_...@h...pl____>

    Użytkownik "Marcin Kozłowski" <s...@U...pl> napisał w wiadomości

    > ja stawiam, ze serwery musza sie odswiezyc/przeindeksowac/przekeszowac

    a ja przypominam sobie o powiedzonku ktorego sam bylem wzgledem mbanku
    autorem - czekaja na V kwartal :-)

  • 5. Data: 2003-04-18 10:37:35
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "mk" <m...@a...pl> wrote in message
    > 10:22 Nie wiedzę odnośników w spisie treści.

    No jusz sobie poszly. o 1 w nocy jeszcze byly....

  • 6. Data: 2003-04-18 10:58:46
    Od: tan <t...@n...o2.pl>

    WaSyL wrote:
    > "mk" <m...@a...pl> wrote in message

    > No jusz sobie poszly. o 1 w nocy jeszcze byly....

    Byly jeszcze nawet ok. 0900 :)

    pozdrawiam - tan

  • 7. Data: 2003-04-18 11:00:27
    Od: "Marek J" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl> napisał w wiadomości

    > "mk" <m...@a...pl> wrote in message

    W mBanku wiele rzeczy jest ogłaszanych o godzinie 16.00-17.00. Może zatem
    właśnie wtedy pojawią się te strony ?

    Pozdrawiam

    Marek

  • 8. Data: 2003-04-18 11:16:27
    Od: RobertS <r...@g...pl>

    Marek J napisał(a):

    > W mBanku wiele rzeczy jest ogłaszanych o godzinie 16.00-17.00. Może zatem
    > właśnie wtedy pojawią się te strony ?
    o tej godz. sa oglaszane obnizki %,
    aby ludzie w tym samym dniu nie zdazyli puscic przelewow
    --
    roberts
    c:\Program Files\Netscape\sygnatura.txt

  • 9. Data: 2003-04-18 11:35:37
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > No jusz sobie poszly. o 1 w nocy jeszcze byly....

    I byl jeden fajny odnosnik pt "Karta dla studenta" :-)