  • 21. Data: 2003-04-22 21:55:47
    Temat: Re: mbank za UE :-)
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "MaDeR" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Zapomniałeś o korzeniach żydowskich i spisku cyklistów. >:)
    > Jakbym czytał Nasz Dziennik...

    Poczytaj jeszcze Wyborczą. Po wejściu do UE ma być lepiej - mamy osiągnąć
    78% PKB krajów UE za 40 lat. Zaiste warte jest to tych wszystkich peanów...

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 22. Data: 2003-04-23 08:30:09
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Poczytaj jeszcze Wyborczą. Po wejściu do UE ma być lepiej - mamy osiągnąć
    > 78% PKB krajów UE za 40 lat. Zaiste warte jest to tych wszystkich
    peanów...

    Przypuszczam, że znaczna w tym zasługa naszego wspaniałego
    rolnictwa, które wszystkie wskaźniki ciągnie w dół.
    Mając 30% chłopów trudno sie porównywać z państwami, w których
    ze wsi zyje tylko kilka% ludności.

    BTW czy w GW podali szacunki ile będzie wynosił nasz PKB jeśli
    pozastaniemy poza nawiasem - 15 czy 20% UE?

    pozd.Pix

  • 23. Data: 2003-04-24 07:35:33
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    pix wrote:

    > A tutaj już nie - dopłaty to gangrena i im wcześniej odejdą do historii
    > tym lepiej.

    W pełni się zgadzam. Ale ponieważ taki sposób myślenia leży u
    fundamentów UE, to nie jest WM najszczęśliwszym pomysłem głosować za
    akcesją.

  • 24. Data: 2003-04-24 22:58:47
    Od: "MaDeR" <S...@w...pl>

    > Poczytaj jeszcze Wyborczą. Po wejściu do UE ma być lepiej - mamy osiągnąć
    > 78% PKB krajów UE za 40 lat. Zaiste warte jest to tych wszystkich
    peanów...
    Co ma to wspólnego z masonami, to już sam Rydzyk w tandemie z Lepperem nie
    wie.

    Pomijam już święte przekonanie przeciwników UE, że jak nie wejdziemy to
    wszystko będzie "po staremu". BuhehhehaHAHAAHAH....

    Pozdrawiam,
    --
    Paweł Papierkowski "MaDeR" - m...@w...pl
    Moja strona: http://inq.prv.pl/ (wykreśl _AnTiSpAm z maila)