  • 11. Data: 2005-10-02 19:57:25
    Temat: Re: mbank - wyciąg z konta
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 2 Oct 2005 21:06:43 +0200,
    osoba podpisana: t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl>
    napisała:
    [...]
    > Właśnie problem w tym że oni nawet nie wiedzą czy to wysłali czy nie.

    To złóż reklamację, że nie wysłali.

    KJ

    Jak ktoś ma pecha, to złamie ząb podczas seksu oralnego (S.Sokół)

  • 12. Data: 2005-10-02 19:58:21
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > No właśnie o to pytam. Czy ktoś wie czy można coś jeszcze zrobić.
    > Bo po 30 dniach ten wyciąg nie będzie mi już potrzebny ;(((

    Mam wrażenie, że świadomie wybrałeś bank wirtualny, dobrowolnie
    decydując się na występujące - siłą rzeczy - utrudnienia w kontakcie.

  • 13. Data: 2005-10-02 20:06:31
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Sun, 02 Oct 2005 21:52:25 +0200, Mithos napisał(a):

    > No ja mialem dokladnie tak samo. Nic sie nie da zrobic. Mozna zmienic
    > bank na przyszlosc.

    Wszystkie są takie same. Citi nie potrafi liczyć terminów, Rajf ma straszny
    system internetowy oraz kompletnie zagubione towarzystwo przez telefon.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597

  • 14. Data: 2005-10-02 20:12:38
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > No właśnie o to pytam. Czy ktoś wie czy można coś jeszcze zrobić.

    Wydrukować u siebie i kazać podpisać w oddziale w którym "nie mają drukarki"
    (długopis weź ze sobą żeby nie mieli wymówki :) )

    Darek

  • 15. Data: 2005-10-02 20:42:05
    Od: trainer <t...@p...org>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Mam wrażenie, że świadomie wybrałeś bank wirtualny, dobrowolnie
    > decydując się na występujące - siłą rzeczy - utrudnienia w kontakcie.

    ale nie ma powodu, żeby na siłę bronić obniżania standardów przez bank!
    2 lata temu jak potrzebowałem takiego zaświadczenia, to pani która je
    wystawiała (3 dni robocze od zamówienia przez mL) zadzwoniła do mnie i
    zapytała czy chcę dostać to faksem, chciałem, przesłała po kilku
    minutach, a po następnych 3 dniach dostałem to listem - więc jednak
    można, da się i nie wiem dlaczego wszelkie nieprzyjazne dla klientów
    zagrania banku znajdują od razu adwokatów - mamy chyba prawo (my =
    klienci) oczekiwać, że mBank będzie coraz lepszy a nie coraz gorszy i
    możemy pisać o tym na grupie??

    trainer

  • 16. Data: 2005-10-02 21:04:24
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    trainer napisał(a):

    > zagrania banku znajdują od razu adwokatów - mamy chyba prawo (my =
    > klienci) oczekiwać, że mBank będzie coraz lepszy a nie coraz gorszy i
    > możemy pisać o tym na grupie??

    Naturalnie.

  • 17. Data: 2005-10-02 21:23:54
    Od: t...@p...onet.pl

    > Mam wrażenie, że świadomie wybrałeś bank wirtualny, dobrowolnie
    > decydując się na występujące - siłą rzeczy - utrudnienia w kontakcie.

    Bank wybrałem świadomie.
    Taki wyciąg potrzebuje może raz na 3 lata.
    Poza tym nie mam potrzeby kontaktów z bankiem. (wystarcza mi dostęp przez net)
    Ale raz na trzy lata chyba mogę oczekiwać że dostanę to o co proszę w terminie!!!
    Ja prosiłem o naprawdę prostą rzecz - wyciąg moich operacji.

    Szczerze powiedziawszy to nie wyobrażam sobie załatwienia np kredytu w tym
    banku, jesli takie problemy są z 1 papierkiem.

  • 18. Data: 2005-10-03 14:32:07
    Od: Beniamin <b...@c...pl>

    Wiesia napisał(a):
    > Witam,
    >
    > Proszę o informację w jaki sposób można otrzymać w mbanku potwierdzony przez
    > bank wyciąg z konta z ostatnich 6 miesięcy (potrzebny do kredytu w innym banku)

    Zapytaj w tym innym banku, czy wystarczy im wydruk historii z ostatnich
    miesięcy z internetu - u mnie to przeszło.

    --
    Pozdrawiam,
    Beniamin