  • 1. Data: 2005-10-02 13:09:03
    Temat: polsat
    Od: "po567" <p...@w...pl>

    jestem abonentem polsatu prawie 4 lata , zawsze placilem z wyprzedzeniem
    faktury , teraz polsat podniósł cene o 5.10 zł do 35 zł za miesiąc, ja
    tego nie wiedziałem lub przeoczyłem i za wrzesień zapłaciłem po starem
    29,90 zł , no i bez żadnych ceregieli polsat zablokawał mi dekeoder , bez
    informacji , telefonu , przypomnienia .
    czy miał prawo tak zrobić ???????????? nawet jak miał to wypadało sie jakiś
    skontaktować i przypomnieć o podwyżce , teraz rezygnuje całkowicie z takich
    chamskich usług.

    jacek

  • 2. Data: 2005-10-02 14:40:19
    Temat: Re: polsat
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    po567 napisał(a):

> [...]
    > skontaktować i przypomnieć o podwyżce , teraz rezygnuje całkowicie z takich

    ..i co to ma wspólnego z ta grupą?

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-10-02 15:48:39
    Od: UE feat. Polska & GW (+Białoruś) <N...@g...pl>

    takie kwestie wyjaśnia (wagowo):
    1. kultura
    2. umowa
    3. sąd
    4. partia

  • 4. Data: 2005-10-02 17:04:30
    Od: "Fero" <f...@t...pl>

    po567 skrobnął
> [...]
    > czy miał prawo tak zrobić ???????????? nawet jak miał to wypadało sie
    > jakiś skontaktować i przypomnieć o podwyżce , teraz rezygnuje całkowicie

    Przejdż na pl.rec.telewizja ogladaj i płać sarą cenę albo i nie

    Pozdrowienia
    Zbych

  • 5. Data: 2005-10-02 17:10:40
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    po567 napisał:
    > czy miał prawo tak zrobić ???????????? nawet jak miał to wypadało sie
    > jakiś skontaktować i przypomnieć o podwyżce , teraz rezygnuje całkowicie
    > z takich chamskich usług.

    Olej Cyfrowy POLSAT. Zainstaluj sobie Cyfrę+

    K.

  • 6. Data: 2005-10-02 21:57:06
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "po567"
> [...]
    > sie jakiś
    > skontaktować i przypomnieć o podwyżce , teraz rezygnuje całkowicie z

    masz racje tym bardziej, że na swojej stronie podają dalej cenę 29,90*
    a na samym dole maczkiem dodatkową informację:
    "*cena dotyczy jedynie nowych Klientów. Cena dla innych Klientów to 35
    zł."
    Skoro nie szanują dotychczasowych klientów i nie mają czegoś takiego
    jak
    Polecenie Zapłaty w którym mogliby sami zarzadzac zmianą kwoty
    to niech spadają.
    *** blad ***

  • 7. Data: 2005-10-02 22:09:54
    Od: "VIPSAT LUBLIN" <b...@b...pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Skoro nie szanują dotychczasowych klientów i nie mają czegoś takiego jak
    > Polecenie Zapłaty w którym mogliby sami zarzadzac zmianą kwoty

    kup sobie Dreamboxa i olej płacenie abo...

  • 8. Data: 2005-10-03 14:56:21
    Od: "some1" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VIPSAT LUBLIN" <b...@b...pl> napisał w wiadomości

    > kup sobie Dreamboxa i olej płacenie abo...

    i za to kolege juz lubie :>

  • 9. Data: 2005-10-03 22:50:29
    Od: "Tytus" <S...@...com>

    > kup sobie Dreamboxa i olej płacenie abo...

    Przeciez i tak Polsat tam nie dziala... (juz/jeszcze)