  • 1. Data: 2005-10-02 11:14:22
    Temat: Przewalutowanie przez net - ktory bank?
    Od: "clear" <merowing27[wytnijto]@tlen.pl>

    Czy ktorys bank oferuje mozliwosc dowolnego przelewania pieniedzy przez
    internet z konta zlotowkowego na wlasne dewizowe (EUR) i odworotnie?

    Dostaje czesto przelewy z zagranicy na konto walutowe EUR i denerwuje mnie
    ciagle jezdzenie do banku zeby przewalutowac ta kase na konto zlotowkowe
    (ING Bank)...

    N.

  • 2. Data: 2005-10-02 11:25:43
    Temat: Re: Przewalutowanie przez net - ktory bank?
    Od: "Łukasz Walicki" <l...@n...pl>

    > Czy ktorys bank oferuje mozliwosc dowolnego przelewania pieniedzy przez
    > internet z konta zlotowkowego na wlasne dewizowe (EUR) i odworotnie?
    Bank Zachodni WBK

    pozdrawiam,
    ŁW

  • 3. Data: 2005-10-02 11:53:40
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <merowing27> napisal(a):
> [...]
    > ciagle jezdzenie do banku zeby przewalutowac ta kase na konto zlotowkowe

    Multibank. Kilka kliknięć. Niestety tylko w godzinach pracy banku. ;)
    Chciałem dzisiaj 0,14 EUR przelać z rachunku walutowego na swój rachunek
    w PLN w Multi - nie da się, trza czekać do poniedziałku. :)
    --
    Samotnik

  • 4. Data: 2005-10-02 12:34:40
    Od: "Art" <x...@x...xx>

    > Bank Zachodni WBK

    Jesli otrzymuje przelewy z zagranicy na konto w Banku Zachodnim WBK
    to czas najwyzszy aby zmienil bank i nie placil chorych opłat za każdy taki
    wpływ na swoje konto. W banku BPH jest identycznie.
    Bank PEKAO nie pobiera takich opłat, niestety przewalutowanie online
    nie jest jeszcze możliwe.
    Taką możliwośc oferuje CitiBank, niestety zamkneli oddział w moim mieście
    :-(

    Art

  • 5. Data: 2005-10-02 14:38:25
    Od: K.N. <l...@o...pl>

    >Multibank. Kilka kliknięć. Niestety tylko w godzinach pracy banku. ;)
    >Chciałem dzisiaj 0,14 EUR przelać z rachunku walutowego na swój rachunek
    >w PLN w Multi - nie da się, trza czekać do poniedziałku. :)

    Doprecyzuje - w dni powszednie od 8 do 20. Ma to jedna zalete - mozna
    poczekac do konca weekendu na rozwoj sytuacji i w poniedzialek
    raniutko zdecydowac o kupnie/sprzedazy.

    Pzdr.
    Lack

  • 6. Data: 2005-10-02 16:21:02
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <dhofe3$tfu$1@news.lublin.pl>, merowing27[wytnijto]@tlen.pl
    says...
> [...]
    > ciagle jezdzenie do banku zeby przewalutowac ta kase na konto zlotowkowe

    Citibank/Handlowy

    AP

  • 7. Data: 2005-10-02 21:58:57
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "clear"
    > Czy ktorys bank oferuje mozliwosc dowolnego przelewania pieniedzy
    > przez
    > internet z konta zlotowkowego na wlasne dewizowe (EUR) i odworotnie?

    Nordea Bank - bardzo wygodne w systemie Solo
    niestety tylko w dni robocze do 16:00
    *** blad ***