  • 1. Data: 2005-10-02 13:58:22
    Temat: inteligo - nowa karta visa - zaginęła :(
    Od: "Casiti" <c...@i...pl>

    Czesc

    Mam problem. Przed chwilka zauwazylem, ze od 1 tego miesiaca mam
    niewazna karte do bankomatu. No i idąc dalej tym tropem wpadłem na to, że
    następną powinienem jużdawno dostać. Niestety nie mam następnej :(
    Przy zakładaniu konta podałem adres pod którym już nie mieszkam. Boje
    się, że ktoś mógł odebrać mój list z nową kartą i po prostu wyrzucićja do
    kosza. Czy można z tej nowej karty wyciągnąć jakoś pieniądze? zapłącić na
    stacji benzynowej lub sklepie itp ??

    ProszęWas bardzo o możliwie najszybszą odpowiedź
    pzdr
    artur

  • 2. Data: 2005-10-02 14:02:52
    Temat: Re: inteligo - nowa karta visa - zaginęła :(
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    Casiti napisał(a):
> [...]
    > kosza. Czy można z tej nowej karty wyciągnąć jakoś pieniądze? zapłącić na

    Gdyby tak bylo (mozna wyciagnac pieniadze itp.) to nikt by konta w PKO
    nie zakladal. Nie mam konta w Inteligo, ale banki zazwyczaj (zawsze?)
    przysylaja karty nieaktywne, a do aktywacji pewnie trzeba zadzwonic i
    zidentyfikoweac sie.
    Wedlug mnie nie masz sie czym martwic.

    P.S.
    Na pewno Inteligo automatycznie wysyla kolejna karte?

    --
    elephanto

  • 3. Data: 2005-10-02 14:03:47
    Od: trainer <t...@p...org>

    Casiti wrote:

    > Czy można z tej nowej karty wyciągnąć jakoś pieniądze? zapłącić na
    > stacji benzynowej lub sklepie itp ??
    >
    > ProszęWas bardzo o możliwie najszybszą odpowiedź

    karta przychodzi nieaktywna i trzeba ją aktywować w necie
    tak więc raczej małe ryzyko, że uda sie przypadkowej osobie

  • 4. Data: 2005-10-02 14:07:44
    Od: "Casiti" <c...@i...pl>

    > karta przychodzi nieaktywna i trzeba ją aktywować w necie
    > tak więc raczej małe ryzyko, że uda sie przypadkowej osobie

    wlasnie o tym czytam, troche zaniedbałem ten temat, po prostu uzywałem konta
    i już
    mam na koncie kilka tys i szkoda by było tyle zapłacić za nieuwage

    pzdr
    artur

  • 5. Data: 2005-10-02 14:27:56
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    U nas sąsiad ma klucz do całej skrzynki i dostęp do listów obcych
    lokatorów. Może zapisać numer karty, po delikatnym otwarciu koperty, i
    poczeka aż ją aktywujesz.

  • 6. Data: 2005-10-02 14:31:00
    Od: "Casiti" <c...@i...pl>

    >U nas sąsiad ma klucz do całej skrzynki i dostęp do listów obcych
    > lokatorów. Może zapisać numer karty, po delikatnym otwarciu koperty, i
    > poczeka aż ją aktywujesz.

    a co mu po samym numerze karty bez karty ??
    jak juz bede miał karte to chyba nie powinno byćproblemów

  • 7. Data: 2005-10-02 14:34:19
    Od: Andrzej <r...@p...onet.pl>

    Sam numer wystarczy żeby kupować przez internet np różne usługi niematerialne.

  • 8. Data: 2005-10-02 15:18:54
    Od: trainer <t...@p...org>

    Andrzej wrote:
    > Sam numer wystarczy żeby kupować przez internet np różne usługi
    > niematerialne.

    jak ktoś już się chce zabezpieczać na całego, to
    w inteligo możesz utworzyć konto o nazwie np. "zapasy" i trzymać tam te
    przysłowiowe 100zł wymagane do zniesienia opłaty za konto, a na koncie
    do ktorego jest podpięta karta mieć saldo zerowe, i na kilka minut przed
    zapłatą robić przelew - uchroni to przed sąsiadem i przed wszystkimi.

    natomiast ciekawy jestem jakie np. usługi niematerialne można kupić tak
    aby nie dało się dojść do tego kto to zrobił (np. po adresie dostawy itp.)

    trainer

  • 9. Data: 2005-10-02 15:36:24
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl>

    trainer napisał(a):

    > natomiast ciekawy jestem jakie np. usługi niematerialne można kupić tak
    > aby nie dało się dojść do tego kto to zrobił (np. po adresie dostawy itp.)

    Dostęp do serwisów internetowych na ten przykład.

    Pozdrawiam!

  • 10. Data: 2005-10-02 15:39:40
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Oct 2005 17:18:54 +0200,
    osoba podpisana: trainer <t...@p...org>
    napisała:
    > Andrzej wrote:
    >
    > natomiast ciekawy jestem jakie np. usługi niematerialne można kupić tak
    > aby nie dało się dojść do tego kto to zrobił (np. po adresie dostawy itp.)
    Pornosite :-)

    http://strony.aster.pl/kjonca/#f4y
    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan