  • 1. Data: 2005-10-02 22:40:44
    Temat: Re: Chce kupic jednostki TFI w BPH przez Internet
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotrek wrote:
    > czy przez internet mając konto Sezam w BPH pobierają opłatę za nabycie
    > jednostek? (Zakładka Inwestycje po zalogowaniu na konto) Jest tabela
    > opłata ale jakaś pokrętna

    IMHO jest to typowa tabela dla TFI - wartość opłaty manipulacyjnej zależna
    od funduszu i łącznej kwoty we wszystkich funduszach.

    > http://www.bphtfi.pl/download/pliki/tabela_oplat.pdf te procenty to
    > opłata za zarządzanie, czy też pobieranie od kazdej wpłaty % od kwoty
    > wpłacanej?

    Pobierane od każdej wpłaty.

    Bogdan B.

  • 2. Data: 2005-10-03 15:07:00
    Temat: Chce kupic jednostki TFI w BPH przez Internet
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    ale jakaś pokrętna http://www.bphtfi.pl/download/pliki/tabela_oplat.pdf te

  • 3. Data: 2005-10-03 17:41:48
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
    > czy przez internet mając konto Sezam w BPH pobierają opłatę za nabycie
    > jednostek?

    W mBanku nie pobieraja.

  • 4. Data: 2005-10-03 19:53:57
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    A nie jest bezsensem pobieranie takiej opłaty przy operacjach przez internet
    jak w multibanku i mbanku nie pobieraja opłaty od tego samego funduszu?

  • 5. Data: 2005-10-04 06:50:36
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Piotrek napisał(a):
    > czy przez internet mając konto Sezam w BPH pobierają opłatę za nabycie
    > jednostek?

    Kto pobiera? Bank?
    Pytasz nas czy "oni" mają konto Sezam przez Internet i czy pobierają opłaty?
    Jeżeli "oni" to bank to nie mają.
    Jeżeli "oni" to pracownicy banku to niektórzy pewnie mają ale nie wiem
    czy mają go przez Internet. A czy pobierają opłaty, napisali na pewno w
    TOiP.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 6. Data: 2005-10-04 15:41:26
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Piotrek wrote:
    > A nie jest bezsensem pobieranie takiej opłaty przy operacjach przez
    > internet jak w multibanku i mbanku nie pobieraja opłaty od tego
    > samego funduszu?

    Pobieranie opłaty zawsze ma sens - dla TFI albo dystrybutora ;-)
    Natomiast _płacenie_ tej opłaty rzeczywiście nie ma sensu - dla kupującego.