  • 1. Data: 2005-10-02 14:53:57
    Temat: inteligo oplata za serwis sms?
    Od: "gompka" <g...@p...com>

    dzis dostalem comiesieczny wyciag mailowy z inteligo
    skasowali mnie za serwis sms 4,99zl, co tu jest kurde grane? wczesniej
    tego nie bylo, to jakis blad, czy tak ma byc? kiedy wprowadzili ta
    oplate? chyba podziekuje temu bankowi

  • 2. Data: 2005-10-02 14:57:43
    Temat: Re: inteligo oplata za serwis sms?
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

> [...]
    bylo, to jakis blad, czy tak ma byc? kiedy
    > wprowadzili ta oplate? chyba podziekuje temu bankowi

    przeczytales umowe, ktora podpisales?
    nie? to przeczytaj

    kursor

  • 3. Data: 2005-10-02 15:01:41
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    gompka napisał(a):

    > dzis dostalem comiesieczny wyciag mailowy z inteligo
    > skasowali mnie za serwis sms 4,99zl, co tu jest kurde grane?

    A co ma być?

    >wczesniej
    > tego nie bylo,

    Było. Od dawna jest

    > to jakis blad, czy tak ma byc?

    Założyłeś konto, miałeś dwa miesiące rozliczeniowe gratis a teraz Cię
    kasują

    > kiedy wprowadzili ta
    > oplate? chyba podziekuje temu bankowi

    Nie ośmieszaj się tylko skontaktuj z Konsultantem i wyłącz zbędny serwis

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098