  • 1. Data: 2005-10-02 18:37:16
    Temat: mbank - wyciąg z konta
    Od: "Wiesia" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Proszę o informację w jaki sposób można otrzymać w mbanku potwierdzony przez
    bank wyciąg z konta z ostatnich 6 miesięcy (potrzebny do kredytu w innym banku)
    Byłam w oddziale w Poznaniu gdzie powiedzieli że nie mogą wydrukować wyciągu
    bo... nie mają drukarki !!!

    Na infolini powidzili że należy zamówić i w ciągu 7 dni przesyałają pocztą.

    Tak też zrobiłam
    20 września zamówiłam wyciąg na infolini.
    22 września pobrali mi opłatę z konta.

    Niestety do dziś nie mam wyciągu i nikt nie jest w stanie mi powiedzieć czy
    został nawet wysłany.

    Co mogę zrobić ??? Gdzie napisać, zadzownić ?

    Dodam że załatwienie takiego samego dokumentu w PKO BP zajeło mi 10 minut.

    Pozdrawiam
    Wiesia

  • 2. Data: 2005-10-02 18:50:29
    Temat: Re: mbank - wyciąg z konta
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Wiesia napisał(a):

> [...]
    > Byłam w oddziale w Poznaniu gdzie powiedzieli że nie mogą wydrukować wyciągu

    Zadzwonić na Infolinię i zamówić. Przyślą pocztą i obciążą Cię za tę usługę

    > Na infolini powidzili że należy zamówić i w ciągu 7 dni przesyałają pocztą.

    Dokładnie tak

> [...]
    > 22 września pobrali mi opłatę z konta.
    >
    > Niestety do dziś nie mam wyciągu i nikt nie jest w stanie mi powiedzieć czy

    Oni to wysyłają zwykłym listem. Poczta mogła to posiać

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2005-10-02 19:06:43
    Od: t...@p...onet.pl

    > Oni to wysyłają zwykłym listem. Poczta mogła to posiać

    Właśnie problem w tym że oni nawet nie wiedzą czy to wysłali czy nie.

  • 4. Data: 2005-10-02 19:17:50
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Właśnie problem w tym że oni nawet nie wiedzą czy to wysłali czy nie.

    Więc zgłosić reklamację. Czy to nie jest oczywiste?

  • 5. Data: 2005-10-02 19:24:57
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wiesia napisał(a):

> [...]
    > Byłam w oddziale w Poznaniu gdzie powiedzieli że nie mogą wydrukować wyciągu

    Normalka. Oni nie moga wydawac tego typu papierow.

    > Niestety do dziś nie mam wyciągu i nikt nie jest w stanie mi powiedzieć czy
    > został nawet wysłany.

    Ja czekalem ponad 70 dni. Tzn. przyslali jeden papier szybko, ale z
    jakimis dziwnymi wyliczeniami (mniej wiecej 1/10 realnych wplywowo na
    konto). Wyjasnienie tej sprawy zabralo : reklamacje, nastepnie
    reklamacje od reklamacji oraz kolejna reklamacje.

    > Co mogę zrobić ??? Gdzie napisać, zadzownić ?

    Zalatwiac powazne sprawy w innym banku.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-10-02 19:27:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Więc zgłosić reklamację. Czy to nie jest oczywiste?

    I czekaj 30 dni :) U mnie po 30 dniach i braku kontaktu zadzwonilem do
    mBanku, gdzie powiedziano mi, iz ktos ze mna rozmawial i reklamacja
    zostala zalatwiona (?!). Oczywiscie nic takiego nie mialo miejsca i
    pociagnelo to za soba kolejna reklamacje.

    Nie musze chyba mowic, ze juz w ogole nie potrzebowalem tego co
    zamawialem, bo i terminy minely.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2005-10-02 19:38:13
    Od: t...@p...onet.pl

    > Więc zgłosić reklamację. Czy to nie jest oczywiste?

    Oczywiste. I czekać 30 dni na jej rozpatrzenie ???? Oczywiste ?
    Potrzebuję ten dokument do kredytu w innym banku.
    Mam wszystkie dokumenty poza tym. I nie mam ochoty czekać 30 dni za wyciąg już
    dawno opłacony.
    Stąd moje pytanie.

  • 8. Data: 2005-10-02 19:42:33
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Oczywiste. I czekać 30 dni na jej rozpatrzenie ???? Oczywiste ?

    A masz inną propozycję?

  • 9. Data: 2005-10-02 19:47:37
    Od: t...@p...onet.pl

    > A masz inną propozycję?

    No właśnie o to pytam. Czy ktoś wie czy można coś jeszcze zrobić.
    Bo po 30 dniach ten wyciąg nie będzie mi już potrzebny ;(((

  • 10. Data: 2005-10-02 19:52:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > No właśnie o to pytam. Czy ktoś wie czy można coś jeszcze zrobić.
    > Bo po 30 dniach ten wyciąg nie będzie mi już potrzebny ;(((

    No ja mialem dokladnie tak samo. Nic sie nie da zrobic. Mozna zmienic
    bank na przyszlosc.

    --
    pozdrawiam
    Mithos