  • 21. Data: 2018-01-15 11:44:42
    Temat: Re: mbank poplynal
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2018-01-15 o 11:41, J.F. pisze:
    > Albo nieprzyzwoicie, bo umowa byla, ze do miliona, a nie wiecej :-)

    I co na to Petru? Znaczy wróć! Depozytariusze?

  • 22. Data: 2018-01-15 11:51:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >I co na to Petru? Znaczy wróć! Depozytariusze?

    Depozytariusze nie moga miec pretensji, bo bank nadal ich depozyty ma.
    O ile tam w ogole jacys zostali, bo % mbank oferuje tak wysokie, ze
    ciekaw jestem kto tam jeszcze pieniadze trzyma.

    Ale akcjonariusze to by mogli miec pretensje.

    J.

  • 23. Data: 2018-01-15 11:57:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://sjp.pwn.pl/sjp/depozytariusz;2554759.html

  • 24. Data: 2018-01-15 12:01:26
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2018-01-15 o 09:51, Piotr Gałka pisze:

    > Niedawno widziałem info, że mamy milion sto tysięcy urzędników, a jakieś
    > 10 lat temu słyszałem o 700 tysiącach i było hasło, że to dużo.
    > Ciekawe za ile lat w tym tempie 100% pracujących to będą urzędnicy i
    > jakie będą tego konsekwencje.
    >
    > Niedawno składałem wniosek o dowód - pobrałem z automatu numerek (315),
    > a nad 3 okienkami od dowodów świeciły się numerki 312, 313, 314 i tylko
    > przy tym 314 ktoś siedział. Za chwilę już byłem obsłużony.
    > Gdybym nie był człowiekiem myślącym to bym się cieszył. A mnie szlag
    > trafia, że nie ma kolejki :)

    A ja ostatnio dokonywałem przerejestrowania auta
    - CEPIK -2.0 :)
    Najpierw badania techniczne ... auto 3 letnie z małym przebiegiem
    wiec nie było się do czego czepić - dokładne badanie diagnosty 15 minut
    ale musiałem czekać kolejne 15 na świstek - bo badanie MUSI trwać 30
    minut :)

    Potem rozmowa w punkcie miejskim - obsługa klienta
    -Panie, przerejestrowanie auta krajowego 20 minut
    - z zagranicy 40 minut

    - wnioski ? ....

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2018-01-15 12:02:14
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 15 stycznia 2018 11:51:41 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "z" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Depozytariusze nie moga miec pretensji, bo bank nadal ich depozyty ma.

    MBank sam jest depozytariuszem a pieniądze ma od depoonentów.

    > O ile tam w ogole jacys zostali, bo % mbank oferuje tak wysokie, ze
    > ciekaw jestem kto tam jeszcze pieniadze trzyma.
    >
    > Ale akcjonariusze to by mogli mieć pretensje.

    Całodzienna kampania reklamowa w pasmach o pewnie sporej oglądalności
    Może jeszcze pochwala zarząd że tak tanio;)

  • 26. Data: 2018-01-15 12:02:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    t...
    W dniu 2018-01-15 o 00:24, Animka pisze:

    >Z całym szacunkiem, ale chyba mylisz się co do diagnozy przyczyny
    >dlaczego brakuje lekarzy.
    >Co więcej przypuszczam, że jakby nie mogli leczyć w prywatnych
    >gabinetach to byłoby ich jeszcze mniej - wszyscy by wyjechali.

    A to zapewne ... ewentulanie ci co sie juz czegos nauczyli to by sie
    zwolnili z panstwowego.

    Ba ... co bedzie, jak sie skroca kolejki do lekarzy na NFZ ?
    Kto wtedy zaplaci prywatnie ... i znow bedzie strajk lub emigracja :-)

    Ale jest zle, bo nawet prywatnie sa kolejki i za "grube" pieniadze to
    ciagle pacjent czeka na lekarza.

> [...]
    >obsłużony.
    >Gdybym nie był człowiekiem myślącym to bym się cieszył. A mnie szlag

    Ale nie bardzo rozumiem - 1 osoba obslugiwala i nie bylo kolejki ...
    to dobrze.
    Czy podejrzewasz, ze 4 osoby obslugiwaly ... ale 3 byly na kawie ?

    Z podobnych wspomnien - biore numerek do rejestracji samochodu, ze 6
    numerkow przede mna, dwa okienka obsadzone, jedno nic nie robi,
    kolejki nie widac.
    numerki sie wolno zmieniaja, a petentow nie widze.
    Czyzby madry komputer zablokowal okienko na 20 minut, bo tyle srednio
    sie nalezy na obsluge ?

    >Dlaczego - bo w laboratorium badania krwi jak wezmę numerek to zawsze
    >jest z 50 osób przede mną (są tam 4 okienka), a tam bywam ze dwa razy
    >w roku a po dowód ostatnio byłem 10 lat temu. I tu i tu kasa w sumie
    >z budżetu. Jakby tu było 1 okienko zamiast 3 a tam 6 zamiast 4 to
    >przypuszczam, że w sumie roboczo godziny zmarnowane w kolejkach (w
    >skali kraju) byłyby niższe - czyli kierunek bogacenia kraju.
    >Czy tylko ja to zauważam?

    Ale IMO tez sie troche polepsza - chocby to, ze urzad nie pracuje juz
    od 8 do 15.

    J.

  • 27. Data: 2018-01-15 12:23:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    napisał:

    >MBank sam jest depozytariuszem a pieniądze ma od depoonentów.

    >Całodzienna kampania reklamowa w pasmach o pewnie sporej oglądalności
    >Może jeszcze pochwala zarząd że tak tanio;)

    do tej kampanii to musial troche dolozyc w poprzednich dniach.

    Wiec kampania jest, pozytyw jest, ale dalszych skutkow ... nie ma

    https://www.mbank.pl/lp/wosp/klient.html

    Zostalo jeszcze 6712 kart z limitowanej serii 10 tys :-(

    J.

  • 28. Data: 2018-01-15 12:35:24
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2018-01-15 o 12:02, J.F. pisze:

    > Ale nie bardzo rozumiem - 1 osoba obslugiwala i nie bylo kolejki ... to
    > dobrze.

    'Ktoś' w mojej wypowiedzi znaczyło petent. Urzędnicy byli we wszystkich
    3 okienkach i coś klikali, klikali, klikali. Po chwili już przy żadnym
    okienku nie było nikogo i ten urzędnik spod 314 też zaczął klikać, klikać.
    Po chwili wyświetlił się mój numer.

    > Ale IMO tez sie troche polepsza - chocby to, ze urzad nie pracuje juz od
    > 8 do 15.

    Nie neguję że się polepsza, ale uważam, że jakby to było robione z głową
    to d polepszania po dt byłoby wyższe (ew. byłaby wyższa).
    P.G.

  • 29. Data: 2018-01-15 13:07:23
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 15 Jan 2018 09:37:55 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Akcje znałem tylko z reklam. Słowem nie wspominali o milionie. Klasyczny
    > przykład szwindlu "na zapis drobnym druczkiem".

    Reklam nie oglądam ;/ a na stronie
    https://www.mbank.pl/lp/wosp/klient.html
    jak byk stoi "Wpłać na WOŚP z konta w mBanku wskazaną kwotę, a my
    przelejemy drugie tyle
    W ramach tej akcji przekażemy nawet 1 mln zł!"

    Kluczowe słowo - *nawet*. Dla mnie było od razu oczywiste, że to będzie
    max milion.

    Jeśli faktycznie zdublują faktyczną wpłatę ludzi, to będzie chyba
    pierwszy przypadek w historii bankowości w tym kraju, że jakiś bank
    zachowa się po prostu *przyzwoicie*.

    --
    Imka

  • 30. Data: 2018-01-15 13:17:07

    W dniu 2018-01-15 o 13:07, Imka pisze:

    > Jeśli faktycznie zdublują faktyczną wpłatę ludzi, to będzie chyba
    > pierwszy przypadek w historii bankowości w tym kraju, że jakiś bank
    > zachowa się po prostu *przyzwoicie*.

    I depozytariusze też się ucieszą ;-)