  • 1. Data: 2018-01-14 23:03:00
    Temat: mbank poplynal
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    na WOSP.
    Deklarowali, ze doplaca drugie tyle, co klienci podaruja,
    i jak prezes mowil - liczyli sie z milionem.

    Tymczasem jest juz 7 mln :-)

    https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,805
    9,wielka-orkiestra-swiatecznej-pomocy-gra-po-raz-kol
    ejny-a-my-razem-z-nia.html
    https://www.mbank.pl/lp/wosp/

    J.

  • 2. Data: 2018-01-14 23:33:20
    Temat: Re: mbank poplynal
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2018-01-14 o 23:03, J.F. pisze:
    > na WOSP.
    > Deklarowali, ze doplaca drugie tyle, co klienci podaruja,
    > i jak prezes mowil - liczyli sie z milionem.
    >
    > Tymczasem jest juz 7 mln :-)

    W ramach tej akcji przekażemy NAWET milion ... więc zapewne nie przekażą
    więcej ;)

  • 3. Data: 2018-01-14 23:36:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Jan 2018 23:33:20 +0100, Waldek napisał(a):

    > W ramach tej akcji przekażemy NAWET milion ... więc zapewne nie przekażą
    > więcej ;)

    Prezes juz zapowiedzial ze slowo sie rzeklo i przekaza 7 mln :-)

    A moze to nie prezes, bo bez garnituru :-)

    J.

  • 4. Data: 2018-01-14 23:52:33
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2018-01-14 o 23:36, J.F. pisze:

    > Prezes juz zapowiedzial ze slowo sie rzeklo i przekaza 7 mln :-)
    >
    > A moze to nie prezes, bo bez garnituru :-)

    Hmmm ... skoro tak, to automagicznie samo rodzi się pytanie
    kto za to zapłaci ... pan i pani i pan też ;)

    - prezes nie zapłaci, bo bez garnituru :D

    Pozdro

  • 5. Data: 2018-01-15 00:00:05
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2018-01-14 o 23:52, Waldek pisze:

    > Hmmm ... skoro tak, to automagicznie samo rodzi się pytanie
    > kto za to zapłaci ... pan i pani i pan też ;)
    >
    > - prezes nie zapłaci, bo bez garnituru :D
    >
    > Pozdro

    milion czy siedem milionów, dla banku (i to tej wielkości) to naprawdę
    niewiele...a jaka reklama, wizerunek

    bank na tym na pewno nie straci

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2018-01-15 00:04:08
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2018-01-14 o 23:36, J.F. pisze:

    > Prezes juz zapowiedzial ze slowo sie rzeklo i przekaza 7 mln :-)

    Oj ... nie wiem czy "prezes" może sobie tak ad-hoc ;)

    Zwróć uwagę na MAKSYMALNIE , oraz twoją pierwszą wpłatę
    - no ale, pożyjemy, zobaczymy :)

    (...)

    Wpłaty można dokonywać na następujące rachunki bankowe Wielkiej
    Orkiestry Świątecznej Pomocy:

    44 1140 2004 0000 3102 7724 1721
    14 1140 1010 0000 5244 4400 1007
    50 1140 2004 0000 3002 7519 9812 do wpłat zrealizowanych ze strony
    www.wosp.org.pl
    84 1140 1010 0000 5244 4400 1008

    Ten materiał nie jest ofertą. Podwoimy wyłącznie twoją pierwszą wpłatę
    na WOŚP, jeśli w dniach od 18.12.2017 do 21.01.2018 przelejesz lub
    wpłacisz kartą kwotę 10, 20, 50 lub 100 zł.
    mBank przekaże na WOŚP maksymalnie 1 000 000 zł.
    Szczegółowe informacje oraz regulamin promocji ,,Razem wspieramy WOŚP",
    obowiązującej od 18.12.2017 do 28.02.2018, dostępne są na www.mBank.pl/WOŚP

  • 7. Data: 2018-01-15 00:16:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 15 Jan 2018 00:04:08 +0100, Waldek napisał(a):

> [...]
    > wpłacisz kartą kwotę 10, 20, 50 lub 100 zł.
    > mBank przekaże na WOŚP maksymalnie 1 000 000 zł.

    No tak, slowo sie rzeklo, maksymalnie 1 mln :-)

    Ale co to 7 mln dla nich, jesli zysku za 3 kwartaly mieli z 1.1 mld
    :-)

    J.

  • 8. Data: 2018-01-15 00:18:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Jan 2018 23:52:33 +0100, Waldek napisał(a):

    > Hmmm ... skoro tak, to automagicznie samo rodzi się pytanie
    > kto za to zapłaci ... pan i pani i pan też ;)

    Ja nie zaplace :-)
    Mam tam konto, ale staram sie nie placic :-)

    Oni co prawda tez sie wycwanili i mnie nie placa :-(

    J.

  • 9. Data: 2018-01-15 00:24:01
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    >
    > Tymczasem jest juz 7 mln :-)
    >

    > https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/post,805
    9,wielka-orkiestra-swiatecznej-pomocy-gra-po-raz-kol

    Co z tego, że Owsiak kupuje sprzęt medyczny jak cwaniaki lekarze
    zabieraja go do swoich prywatnych ganinetów. Nieraz zwiewają z
    przychodni NFZ, żeby w tej samej przychodni leczyć za pieniądze. To jest
    podłe i podły jest ten co wydał pozwolenie, żeby lekarze zwiewali do
    leczenia prywatnego. Dlatego brakuje lekarzy.

    --
    animka

  • 10. Data: 2018-01-15 00:59:58
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2018-01-15 o 00:18, J.F. pisze:

    > Ja nie zaplace :-)
    > Mam tam konto, ale staram sie nie placic :-)

    Też nie płace ... poza drobniakami które mają z osadu ;)

    Zaś co do samej akcji WOSP - nie mam ostatecznie wyrobionego zdania
    - tj. nie mam wiedzy jaki PROCENT zebranej kasy faktycznie idzie na
    zakup sprzętu, a ile jest przejadane w formie kosztów działalności

    Rozumiem, że Pan Owsiak musi też jeść i żyć - jak każdy - i to jego
    praca, ale coś mi się ostatnio obiło o uszy o problemach
    z "transparentnością" i odmową udostępnienia dokumentacji rachunkowej

    Sam cel jest szczytny - to nie ulega wątpliwości
    - kwestia tylko ile przysłowiowej pary idzie w gwizdek ;)