  • 1. Data: 2018-01-13 17:21:36
    Temat: Szablony przelewów zdefiniowanych w T-Mobile
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    Nowa wersja strony T-Mobile Usługi Bankowe (Alior) - czyżby rzeczywiście
    usunęli możliwość zmiany tytułu przelewu przy korzystaniu z szablonu?
    Wysyłam periodycznie sporo przelewów różniących się tytułem i czy
    naprawdę teraz muszę albo za każdym razem edytować szablon potwierdzając
    to SMS-em, albo wklepywać ręcznie całość przelewu? Wszystkie odmiany
    party line w tej chwili są niedostępne, aby zapytać u źródła.

    Piotr

  • 2. Data: 2018-01-13 17:44:49
    Temat: Re: Szablony przelewów zdefiniowanych w T-Mobile
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-01-13 o 17:21, Uncle Pete pisze:
    > Nowa wersja strony T-Mobile Usługi Bankowe (Alior) - czyżby rzeczywiście
    > usunęli możliwość zmiany tytułu przelewu przy korzystaniu z szablonu?

    Na to wygląda.

    > Wysyłam periodycznie sporo przelewów różniących się tytułem i czy
    > naprawdę teraz muszę albo za każdym razem edytować szablon potwierdzając
    > to SMS-em, albo wklepywać ręcznie całość przelewu?

    Nie dałem rady tego robić inaczej. :(

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 3. Data: 2018-01-14 14:11:05
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    > Nowa wersja strony T-Mobile Usługi Bankowe (Alior) - czyżby rzeczywiście
    > usunęli możliwość zmiany tytułu przelewu przy korzystaniu z szablonu?

    Klikam na szablon, zmieniam tytul przelewu, wykonuje przelew. Wszystko ok.

  • 4. Data: 2018-01-14 17:37:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2018-01-14 14:11, jakson wrote:

    > Klikam na szablon, zmieniam tytul przelewu, wykonuje przelew. Wszystko ok.

    Faktycznie, spróbowałem, teraz działa - wcześniej klikanie na tytuł
    przelewu nie nie dawało.

  • 5. Data: 2018-01-14 20:43:45
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-01-14 o 14:11, jakson pisze:

    > Klikam na szablon, zmieniam tytul przelewu, wykonuje przelew. Wszystko ok.

    Dzięki. Ostatnio nie sprawdzałem, widać poprawili. Niedawno nawet
    przejście z szablonów na konta skutkowało zawieszeniem systemu
    transakcyjnego.
    Kiedyś, w początkach Alior Sync za testowanie ich systemu chociaż nam
    płacili. Teraz widocznie już im na klientach nie zależy.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/