  • 1. Data: 2006-03-06 13:30:01
    Temat: mbank czy Multibank?
    Od: "Grzegorz Malec" <g...@g...pl>

    Witam,

    chcę założyć konto osobiste i na podstawie zebranych opinii i prześledzonych
    rankingów wytypowałem te dwa banki. Czy słusznie? mam nadzieję, że na mogę
    liczyć na dobrą radę.
    Wiem, że na tle poruszanych na tym forum problemów ten jest dość błahy ale chcę
    mieć potem czyste sumienie, że zasięgnąłem języka u fachowców :)
    Konto ma służyć głownie do bieżących operacji (również internetowych),
    przelewów, zleceń stałych, pobierania gotówki ze ściany. W perspektywie roku
    myślę o kredycie hipotecznym oraz inwestycjach w fundusze (w najbliższym czasie)
    Czy w tym kontekście wygodniejszy jest e-bank czy bank z oddziałami jak Multibank?
    Czy wygodniejsza jest karta Electron czy Classic?
    Który bank posiada ciekawszy portfel funduszy?
    Z tabeli opłat wynika że suma sumarum w obu preferowanych bankach miesięczny
    koszt prowadzenia konta będzie zbliżony.
    A może coś przeoczyłem?
    Może w którymś w nich jest większa wartość dodana?

  • 2. Data: 2006-03-06 23:05:20
    Temat: Re: mbank czy Multibank?
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>

    > A może coś przeoczyłem?
    > Może w którymś w nich jest większa wartość dodana?

    Multibank, jestem zadowolonym klientem juz jakis okres czasu. Oczywiscie, ze
    VC lepsza, zwlaszcza taka VC, ktora pozwala na rezygnacje z VE. Mam tu na
    mysli, ze sporo bankow traktuje VC jako wyjatkowa karte, z ktorej przy
    wyplacie z bankomatu nalezy pobrac kosmiczna prowizje. Multibank nie obciaza
    za wyplaty z Euronetu, WBK, a na inne ma stala oplate 4pln. Zdecydowany
    plus.

    Z tego co wiem rowniez, w mbanku przelew kosztuje 50gr, wiec jesli robisz
    ich duzo w miesiacu, multibank wyjdzie taniej. Oddzialy to takze duzy plus,
    zwlaszcza kiedy chce pobrac walute, wplacic czy tez wyplacic wieksza kwote
    niz pozwalaja karty.

    Pozdrawiam
    Sebastian.

  • 3. Data: 2006-03-06 23:15:35
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Multibank, jestem zadowolonym klientem juz jakis okres czasu.
    > Oczywiscie, ze VC lepsza, zwlaszcza taka VC, ktora pozwala na
    > rezygnacje z VE.

    A ja uważam że VE jest lepsza, bo VC ma wystające cyferki i więcej
    miejsca zajmuje w portfelu, jak się ma kilka kart to więcej sztuk VE się
    zmieści w przegródce niż VC.

    Poza tym VE bez udostępnionych transakcji netowych jest bezpieczniejsza
    bo nikt Ci nie wybierze przez net kasy, a do płacenia w necie lepiej
    mieć druga kartę, np Allekartę, i jej saldo trzymać puste, i mieć też
    konto <30 darmowe i na nim trzymać kasę do płacenia w necie i w razie
    potrzeby przelewać na konto24.pl (konto rozliczeniowe Allekarty) co sie
    dokonuje natychmiast.

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en

  • 4. Data: 2006-03-07 07:48:40
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Miernik napisał(a):

> [...]
    > konto <30 darmowe i na nim trzymać kasę do płacenia w necie i w razie
    > potrzeby przelewać na konto24.pl (konto rozliczeniowe Allekarty) co sie

    Jeżeli założy konto w MultiBanku to może w Multi sobie wyrobić netkartę,
    która właśnie się ładuje i rozładowuje przed czy po transakcji w necie.

    Przemek

  • 5. Data: 2006-03-07 12:05:56
    Od: a...@p...onet.pl

    > Poza tym VE bez udostępnionych transakcji netowych jest bezpieczniejsza
    > bo nikt Ci nie wybierze przez net kasy, .....>

    VC w Multi ma ta zalete, ze mozesz sobie zablokowac transakcje w necie i MOTO,
    dzwonisz na m-linie i ustawiasz limity tych transkcji na zero i po klopocie.

  • 6. Data: 2006-03-07 15:32:27
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    > VC w Multi ma ta zalete, ze mozesz sobie zablokowac transakcje w necie i
    MOTO,
    > dzwonisz na m-linie i ustawiasz limity tych transkcji na zero i po
    klopocie.

    A to ciekawe, bo gdy pol roku temu zapytalem, dla czego VC nie maja takiej
    funkcjonalnosci, liczne madre glowy na tej grupie twierdzily, ze sie nie da
    i ze trzeba czekac na Secure 3D itp.
    Dla przypomnienia:
    http://tiny.pl/mlgz

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 7. Data: 2006-03-07 20:43:48
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 7 Mar 2006 13:05:56 +0100, a...@p...onet.pl wklepał(-a):

    >VC w Multi ma ta zalete, ze mozesz sobie zablokowac transakcje w necie i MOTO,
    >dzwonisz na m-linie i ustawiasz limity tych transkcji na zero i po klopocie.

    No właśnie, bo na stronie piszą o tym, że jest taka możliwość, ale jak tego
    dokonać to już nie.
    W serwisie transakcyjnym są OIMW tylko limity do wypłat z bankomatu, płatności
    kartą w ogólności i wypłat w oddziale.

  • 8. Data: 2006-03-07 21:43:07
    Od: " m@rkop" <m...@N...gazeta.pl>

    Stiwi <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Oczywiscie, ze
    > VC lepsza, zwlaszcza taka VC, ktora pozwala na rezygnacje z VE.

    Czy do multikonta Ja trzeba zamówić ve, czy można z niej zrezygnować?
    Pzdr

  • 9. Data: 2006-03-07 22:38:11
    Od: a...@t...pl (Bartek)

    > Czy do multikonta Ja trzeba zamówić ve, czy można z niej zrezygnować?

    Nie , nie trzeba.
    Kiedy przelewy w mBank byly bezplatne, nie mialem wogle karty do konta w
    Multi.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 10. Data: 2006-03-08 08:51:09
    Od: " m@rkop" <m...@N...gazeta.pl>

    a...@t...pl (Bartek) napisał(a):

    > Nie , nie trzeba.
    > Kiedy przelewy w mBank byly bezplatne, nie mialem wogle karty do konta w
    > Multi.

    Dzięki za info :)
    Mam zamiar założyć konto w multibanku, gdyż za przelewy w mbanku płacę 2x
    więcej, niż wynosi opłata za prowadzenie "multi ja", ale płacenie 2 zł/mies za
    kartę już mi się nie uśmiecha... ;)
    Pzdr