    From: "Grzegorz Malec" <g...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: mbank czy Multibank?
    Date: 6 Mar 2006 14:30:01 +0100

    Witam,

    chcę założyć konto osobiste i na podstawie zebranych opinii i prześledzonych
    rankingów wytypowałem te dwa banki. Czy słusznie? mam nadzieję, że na mogę
    liczyć na dobrą radę.
    Wiem, że na tle poruszanych na tym forum problemów ten jest dość błahy ale chcę
    mieć potem czyste sumienie, że zasięgnąłem języka u fachowców :)
    Konto ma służyć głownie do bieżących operacji (również internetowych),
    przelewów, zleceń stałych, pobierania gotówki ze ściany. W perspektywie roku
    myślę o kredycie hipotecznym oraz inwestycjach w fundusze (w najbliższym czasie)
    Czy w tym kontekście wygodniejszy jest e-bank czy bank z oddziałami jak Multibank?
    Czy wygodniejsza jest karta Electron czy Classic?
    Który bank posiada ciekawszy portfel funduszy?
    Z tabeli opłat wynika że suma sumarum w obu preferowanych bankach miesięczny
    koszt prowadzenia konta będzie zbliżony.
    A może coś przeoczyłem?
    Może w którymś w nich jest większa wartość dodana?