    From: "Stiwi" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank czy Multibank?
    Date: Tue, 7 Mar 2006 00:05:20 +0100

    > A może coś przeoczyłem?
    > Może w którymś w nich jest większa wartość dodana?

    Multibank, jestem zadowolonym klientem juz jakis okres czasu. Oczywiscie, ze
    VC lepsza, zwlaszcza taka VC, ktora pozwala na rezygnacje z VE. Mam tu na
    mysli, ze sporo bankow traktuje VC jako wyjatkowa karte, z ktorej przy
    wyplacie z bankomatu nalezy pobrac kosmiczna prowizje. Multibank nie obciaza
    za wyplaty z Euronetu, WBK, a na inne ma stala oplate 4pln. Zdecydowany
    plus.

    Z tego co wiem rowniez, w mbanku przelew kosztuje 50gr, wiec jesli robisz
    ich duzo w miesiacu, multibank wyjdzie taniej. Oddzialy to takze duzy plus,
    zwlaszcza kiedy chce pobrac walute, wplacic czy tez wyplacic wieksza kwote
    niz pozwalaja karty.

    Pozdrawiam
    Sebastian.