    From: Miernik <m...@f...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: mbank czy Multibank?
    Date: Tue, 7 Mar 2006 00:15:35 +0100

    Stiwi <s...@p...onet.pl> wrote:
    > Multibank, jestem zadowolonym klientem juz jakis okres czasu.
    > Oczywiscie, ze VC lepsza, zwlaszcza taka VC, ktora pozwala na
    > rezygnacje z VE.

    A ja uważam że VE jest lepsza, bo VC ma wystające cyferki i więcej
    miejsca zajmuje w portfelu, jak się ma kilka kart to więcej sztuk VE się
    zmieści w przegródce niż VC.

    Poza tym VE bez udostępnionych transakcji netowych jest bezpieczniejsza
    bo nikt Ci nie wybierze przez net kasy, a do płacenia w necie lepiej
    mieć druga kartę, np Allekartę, i jej saldo trzymać puste, i mieć też
    konto <30 darmowe i na nim trzymać kasę do płacenia w necie i w razie
    potrzeby przelewać na konto24.pl (konto rozliczeniowe Allekarty) co sie
    dokonuje natychmiast.

    Protect Europe from a legal disaster. Petition against software patents
    http://www.noepatents.org/index_html?LANG=en