  • 1. Data: 2006-03-05 22:11:15
    Temat: Milenium, ING, WBK - kredyt hipoteczny
    Od: "Ewa" <e...@p...onet.pl>

    Witajcie!!!

    W tym tygodniu zamierzam rozmawiać w trzech bankach: Milenium, WBK oraz ING na
    temat kredytu hipotecznego (230 tys. - 20 lat). Pomóżcie na co zwrócić uwagę,
    jakie są wasze opinie na temat kredytów hipotecznych w tych bankach.

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2006-03-06 10:04:11
    Temat: Re: Milenium, ING, WBK - kredyt hipoteczny
    Od: a...@t...pl (Bartek)

> [...]
    > uwagę,
    > jakie są wasze opinie na temat kredytów hipotecznych w tych bankach.

    Zwroccie uwage nie tylkona oprocentowanie, ale na dodatkowe koszty zw. z
    kredytem: koszt ubezpieczenia na zycie, prowadzenia rachunku, ubezpieczenia
    wkladu wlasnego itp.

    Naprawde mozna sie zdziwic, jak sie porowna oferty róznych banków.

    Pozdrawiam
    _________________________
    BN
    www.adekus.pl
    www.adekus.pl/kh

    www.stowarzyszenie-pomoc.az.pl/jeden_procent.html

  • 3. Data: 2006-03-07 05:50:00
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Bartek napisal dnia 2006-03-06 11:04:

    > Zwroccie uwage nie tylkona oprocentowanie, ale na dodatkowe koszty zw. z
    > kredytem: koszt ubezpieczenia na zycie, prowadzenia rachunku,
    > ubezpieczenia wkladu wlasnego itp.

    Nowa ustawa antylichwiarska daje proste narzędzie porównań: reczywistą roczną
    stopę oprocentowania, która uwzględnia te wszystkie koszty.

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński marcin.kto?k...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 4. Data: 2006-03-07 06:13:56
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Mar 2006 06:50:00 +0100,
    osoba podpisana: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>
    napisała:

    > Nowa ustawa antylichwiarska daje proste narzędzie porównań: reczywistą roczną
    > stopę oprocentowania, która uwzględnia te wszystkie koszty.

    1. Nie ustawa antylichwiarska tylko ustawa o kredycie konsumenckim.
    2. O ile wiem kredyty na nieruchomości były wyłączone z obowiązku
    podawania RRSP. To się zmieniło ?
    KJ

    "We all know Linux is great...it does infinite loop
    in 5 seconds." (Linus Torvalds)