  • 1. Data: 2006-03-06 10:27:34
    Temat: [Fortis] Nowa KK Ideal
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Witam,

    Właśnie przeczytałem na stronie Fortisa, że wydaje nową KK Ideal. Limit
    w wys. 1000zł bez żadnych zaświadczeń. Tylko ksero dowodu i wypełniony
    wniosek.

    Ciekawe jak się bedzie sprawować :)
    Przemek

  • 2. Data: 2006-03-06 13:15:24
    Temat: Re: [Fortis] Nowa KK Ideal
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Właśnie przeczytałem na stronie Fortisa, że wydaje nową KK Ideal. Limit w
    > wys. 1000zł bez żadnych zaświadczeń. Tylko ksero dowodu i wypełniony
    > wniosek.
    > Ciekawe jak się bedzie sprawować :)

    no ładnie ;)
    tu tabela opłat i prowizji:
    http://www.fortisbank.com.pl/services/ideal/IdealOpl
    atyPL.html
    gdzie czytamy:
    "Opłata roczna za wydanie i użytkowanie karty kredytowej VISA Classic dla
    posiadacza rachunku (dla kart zamówionych w okresie od 1.03.2006 do
    31.05.2006)
    Bez opłaty"

    czy to oznacza brak opłaty za wznowienie i użytkowanie _na_zawsze_ jeśli
    jestem posiadaczem rachunku w fortis banku i zamówię kartę w wymienionym
    okresie?

    przynajmniej tak można to interpretować.
    albo widzę to co chciałbym widzieć ;)))

    janke

  • 3. Data: 2006-03-06 13:32:43
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości
    > Właśnie przeczytałem na stronie Fortisa, że wydaje nową KK Ideal. Limit
    > w wys. 1000zł bez żadnych zaświadczeń. Tylko ksero dowodu i wypełniony
    > wniosek.
    > Ciekawe jak się bedzie sprawować :)

    Mnie to ciekawi jaka będzie kara za przekroczenie tego astronomicznego
    limitu...

    --
    pozdr
    P.

  • 4. Data: 2006-03-06 13:53:30
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    gg napisał(a):
    > Użytkownik "Przemek" <c...@p...nospam.pf.pl> napisał w wiadomości

    > Mnie to ciekawi jaka będzie kara za przekroczenie tego astronomicznego
    > limitu...

    No wiesz możesz się starać o wyższy :) Tylko mówiłem o opcji bez
    zaświadczeń.

    Opłata za przekroczenie limitu kredytowego ponad 50 PLN ---- 60PLN

    Ale mi się jeszcze nigdy nie przytrafiło przekroczyć limitu, nigdy nie
    ciągnę z danej KK do końca.

    Przemek

  • 5. Data: 2006-03-06 13:55:58
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    janke napisał(a):

> [...]
    > jeśli jestem posiadaczem rachunku w fortis banku i zamówię kartę w
    > wymienionym okresie?
    >
    > przynajmniej tak można to interpretować.
    No raczej tak chciałbyś widzieć. ;) Zapewne chodzi tutaj o zwolnienie z
    opłaty w pierwszym roku jej użytkowania.

    Ale obym się mylił :)

    Przemek

  • 6. Data: 2006-03-06 15:16:41
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Przemek napisał(a):

> [...]
    >
    > Właśnie przeczytałem na stronie Fortisa, że wydaje nową KK Ideal. Limit
    > w wys. 1000zł bez żadnych zaświadczeń. Tylko ksero dowodu i wypełniony

    No właśnie. Wypełniłem wniosek i jutro podeślę z ciekawości. Zawsze się
    przyda dodatkowa KK, tym bardziej, że nie wymagają żadnych cudów ;)

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 7. Data: 2006-03-06 15:52:28
    Temat: Re: Nowa KK Ideal
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    Czy ktoś wczytał sie w regulamin, bo ja tego nie znalazłem. Czy
    transkacje na odległość, tzn. internetowe podlegają reklamacji? Czy
    tak jak to jest w wiekszości banków nie ma szans aby zareklamować i
    nie spłacać złodziejskich transkacji w internecie przeprowadzonych
    moją kartą?

  • 8. Data: 2006-03-06 17:14:19
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@g...com>

    a czy jest wypukła? bo teraz to już reklamom nie można wierzyć widząc sam
    znaczek VISA ;) (f.ex. maxima w Lukasie, eKarta w ING)

    --
    pozdrawiam,
    mk

    ---------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku, to przelej ją ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 9. Data: 2006-03-06 21:26:13
    Od: Przemek <c...@s...poczta.pf.pl>

    Markus Sprungk napisał(a):

    > No właśnie. Wypełniłem wniosek i jutro podeślę z ciekawości. Zawsze się
    > przyda dodatkowa KK, tym bardziej, że nie wymagają żadnych cudów ;)

    Też mam zamiar spróbować tym bardziej, że mam w Fortisie konto oraz
    planuję jedną z moich KK zamknąć ze względu na coraz gorszą jakość
    obsługi i ostatnio same niedociągnięcia ze strony banku.

    A swoją drogą to ciekawe jakoś cicho było o wejściu tej KK.
    Przemek

  • 10. Data: 2006-03-06 21:45:59
    Od: "grzechu" <g...@g...com>

    http://www.idealnakarta.pl/