  • 11. Data: 2013-03-06 15:54:34
    Temat: Re: mSaver z 9% na 5% i teraz na 4,5% - WAŻNE
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-06 00:02, MrMrooz pisze:
    > W metrykę Ci zaglądał nie będę :-), ale może masz rację, choć gdzieś tu na grupie
    znalazłem, że trzeba wybrać jedną z opcji automagicznego zasilania mSavera. Moja
    zawodna pamięć podpowiada, że przystępując do promocji, można było wybrać taką opcję,
    ale czy to było konieczne - nie pamiętam. Więc jeżeli wątkotwórca zasilał eKonto jak
    trzeba, to pewnie bug w systemie. Może nas oświeci jak się dowie.

    Ja-tam (też "stary") zasilam, 1zł co miesiąc. W końcu to PSO :)
    A bugi w systemie - jak najbardziej. Może i zamierzone. Też
    doświadczyłem, pisałem tu o tym. Zareklamowałem. Uznali.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 12. Data: 2013-03-06 20:03:22
    Od: Benny <j...@g...com>

    Więc tak (nie zaczyna się zdań od więc, ale w ten sposób można silniej swrócić uwagę
    czytających):

    - co miesiąc wrzucam 1001 zł na ekonto, następnego dnia wypluwam
    - 20-tego dnia każdego miesiąc na mSaver wpływa rzecz jasna 1zł
    - na mSaver utrzymuje ok 9700-9800

    Wszystkie warunki godnie spełnione, aczkolwiek jestem najgorszym z możliwych klientem
    dla banku (jak wiekszosc na tym forum), więc chcą mi pewnie uprzykrzyć życie. A czy
    płatność kartą "ma coś do promocyjnego oprocentowania mSavera" ? Chciałbym zamknąć
    kartę, bo matka ma swoją a nie chcę wykręcać 100 zł miesięcznie dla mBanku.

  • 13. Data: 2013-03-06 20:22:18
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-03-06 20:03, Benny pisze:
> [...]
    Chciałbym zamknąć kartę, bo matka ma swoją a nie chcę wykręcać 100 zł miesięcznie dla

    Nie powinna. Nie mam karty, a mSaver płaci 7%

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 14. Data: 2013-03-06 20:24:13
    Od: SERG <m...@p...fm>

> [...]

    Chciałbym zamknąć kartę, bo matka ma swoją a nie chcę wykręcać 100 zł miesięcznie dla

    Ja nie posiadam karty do konta, a na mSaver mam 7% więc karta na pewno
    jest jednym z warunków promocyjnego %.

  • 15. Data: 2013-03-06 20:28:07
    Od: SERG <m...@p...fm>

> [...]
    Chciałbym zamknąć kartę, bo matka ma swoją a nie chcę wykręcać 100 zł miesięcznie dla

    Nie mam karty od momentu wprowadzenia za nią opłat, a na mSaver mam 7%
    więc wygląda na to, że karta nie jest warunkiem promocyjnych %.

  • 16. Data: 2013-03-06 23:31:53
    Od: "Bartnick" <a...@P...poczta.onet.pl>

    Cześć,
    > Ja-tam (też "stary") zasilam, 1zł co miesiąc. W końcu to PSO :)
    > A bugi w systemie - jak najbardziej. Może i zamierzone. Też doświadczyłem,
    > pisałem tu o tym. Zareklamowałem. Uznali.

    Ja też warunki spełniam, dodatkowo zasila się automatycznie 1PLN co miesiąc
    i niestety oprocentowanie msavera spadło najpierw do 5, a teraz do 4,5%.
    Zareklamowałem oczywiście i tak reklamacja wisi sobie już 20 dni.
    Jak widać bank koniecznie chce dobić do 30 dni na reklamację.
    Działowi reklamacji zabierze pewnie 30 dni, to co panienka na infolinii
    ustaliła w 15 minut. Żeby nie było te 15 minut opłacone moim połączeniem
    teledonicznym ;)

    Możesz napisać po jakim czasie uznali Ci reklamację?
    I czy naliczyli procent od dnia kiedy bezprawnie obniżyli?

    Pozdrawiam
    Bartnick