  • 11. Data: 2005-04-13 14:23:53
    Temat: Re: mPlan - prośba o opini
    Od: "zbooY" <z...@p...onet.pl>

    Krzysztof Bajorek:
    > a masz po prstu w koncie otwartą linie kredytowa do
    > określonej kwoty.

    dokladnie, 20 letnia, najnizej dla mojego ryzyka oprocentowana i na znaczniejsza
    kwota :-) i bez papierologii moge w kazdej chwili ja uruchomic do czegokolwiek,
    natychmiast

    z tego co sie orientuje to dla banku nieistotna jest jakas krotnosc raty.
    Bank po prostu bilansuje srodki na depozycie rachunku powiazanego (ekonto) z
    aktualnym zadluzeniem, ale moge sie mylic

    pzdr
    zbooY

  • 12. Data: 2005-04-16 20:10:59
    Temat: Re: mPlan - prośba o opinię
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2005 00:06:53 +0000 (UTC), Tomasz Opalski
    <o...@g...pl> napisał:

> [...]
    > 1400 PLN, ale jeśli pierwsza rata będzie np. 2000 PLN, to do końca
    > trwania
    > umowy do środków bilansujących zaliczane jest wyłącznie saldo powyżej
    > 2000
    > PLN niezaleznie od wysokości bieżącej raty. Tak to działa?
    >
    > Są jakieś inne blaski lub cienie, o których warto wiedzieć zanim zacznie
    > się
    > dyskusje z doradcami na poważnie?
    > Zalezy mi na uwagach od "praktyków" tj. od osób które w ten produkt
    > rzeczywiście weszły ze dwa lata temu i moga podzielić się doświadczeniem.

    Generalnie Twoje spostrzeżenia są właściwe. Mnie nasuwa się praktycznie
    jedno, ale za to podstawowe pytanie: Czy aby ta oferta jest dla Ciebie
    najlepsza?

    Pozdrowienia
    Zbyszek

    --
    Używam M2 - innowacyjnego klienta poczty wbudowanego w Operę:
    http://www.opera.com/

  • 13. Data: 2005-04-16 23:05:45
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@g...pl>

    Zbigniew <z...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Czy aby ta oferta jest dla Ciebie najlepsza?

    To właśnie staram się ustalić :^)
    Oprócz kosztu kredytu - % i prowizja za udzielenie, jest dla mnie ważna
    możliwość wcześniejszej, miarę swobodnej spłaty kredytu. Pod tym względem
    mBank nie stawia żadnych ograniczeń. Dodatkowo mechanizm bilansujący jest
    zmniejsza koszt, tyle że przy w formule w której bilansowane są środki
    dopiero powyżej pierwszej raty może nie wyglądać to już tak interesująco.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 14. Data: 2005-04-17 16:56:40
    Od: Zbigniew <z...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 16 Apr 2005 23:05:45 +0000 (UTC), Tomasz Opalski
    <o...@g...pl> napisał:

> [...]
    > zmniejsza koszt, tyle że przy w formule w której bilansowane są środki
    > dopiero powyżej pierwszej raty może nie wyglądać to już tak interesująco.

    Jeżeli jestes zainteresowany to zapraszam na priv. To wszystko nie
    wyglada tak prosto jak się wydaje na pierwszy rzut oka.

    Pozdrawiam
    Zbyszek