  • 1. Data: 2005-03-30 18:55:13
    Temat: Visa Silver Citibank i amazon.com - o co chodzi?
    Od: "A." <p...@n...dole.posta>

    Zlozylem zamownie na amazon.com:
    - platnosc karta Visa Silver Citibank wydana u nas
    - wysylka na adres w Stanach.

    Kilka godzin po zlozeniu zamownie przychodzi e-mail z informacja:

    "Greetings from Amazon.com.

    We want to inform you that we are having difficulty processing your Visa
    (exp. xxxx/yy)."
    Dzien pozniej informacja, ze 2 z zamowionych rzeczy zostaly wyslane.
    Kolejny dzien i jeszcze raz to samo, ze maja problem z obciazeniem
    karty. Po kolejnych 2 dniach przychodzi e-mail z informacja, ze wyslane
    zostalo kilka kolejnych zamowionych rzeczy.

    Czy ktos moze wyjasnic mi o co chodzi?

    --
    arek_ymail ( . a.t . ) yahoo.co.uk

  • 2. Data: 2005-03-30 21:53:43
    Temat: Re: Visa Silver Citibank i amazon.com - o co chodzi?
    Od: "mahe" <t...@w...pl>

> [...]
    > Po kolejnych 2 dniach przychodzi e-mail z informacja, ze wyslane zostalo

    Prawdopodobnie nie możesz mieć innego "shipping adress" i "billing adress".
    W pierwszej fazie płatność została zaakceptowana ale po veryfikacji danych
    adresowych prawdopodobnie ci odżucili zamówienie. Poczytaj na stronce w
    "privacy policy" powinni pisać coś o "multiple adresses". Daj znać jak nie
    będziesz mógł sobie poradzić.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-03-31 19:29:13
    Od: Szymon <s...@w...pl>

    mahe wrote:

> [...]
    > adresowych prawdopodobnie ci odżucili zamówienie. Poczytaj na stronce w
    > "privacy policy" powinni pisać coś o "multiple adresses".

    Dlaczego nie możesz?
    Jest tam nawet taka opcja - wybór innego adresu dla wysyłki i billing
    addresss.
    Miałem coś podobnego w mBanku - zdjęli (tzn nie zdjęli a zablokowali na
    szczęście) najpierw całą kwotę i napisali, że wysyłają 1 książkę,
    następnego dnia jeszcze raz spróbowali zablokować za drugą ale wszystkie
    środki na ekarcie były już zablokowane - więc napisali, że "difficulty".
    Kiedy doładowałem kartę - zablokowali - i poszło. Akurat w ten weekend
    był Superbołl czy jakoś tak - więc może stąd te kłopoty...
    Po tygodniu blokady zniknęły z a zdjęto kwotę którą faktycznie miałem
    zapłacić.
    Aha - jeszcze: oprócz innego adresu odbiorcy i innego adresu płatnika
    miałem też wpisane polskie znaczki w nazwisku...

    Szymon K.

  • 4. Data: 2005-03-31 22:09:48
    Od: "A." <p...@n...dole.posta>

    A. wrote:

    > Czy ktos moze wyjasnic mi o co chodzi?
    Ja juz wiem dlaczego....zadzwonilem w czwartek rano do Citi aby
    dowiedziec sie co sie dzieje a facet mowi....ma Pan zablokowana karte.
    Pytam dlaczego. A facet bo bylo nieautoryzowane uzycie z amazon.com.
    Niby probowal Citibank do mnie dzownic ale nie udalo sie im mnie zlapac.
    Skladajac wniosek o karte podalem nr tel. do pracy, domu i komorke.
    Komkrek nosze zawsze przy sobie i jest wlaczona.
    Brak mi jest slow aby opisac jaka banda debili pracuje w Citibank. W
    przyszlym tygodniu rezygnuje z kary Citi i wracam do Raiffeisen.

    --
    arek_ymail ( . a.t . ) yahoo.co.uk
    Sony Clie SJ22 + SE T610

  • 5. Data: 2005-04-01 08:48:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Uzytkownik "A."
    > Brak mi jest slow aby opisac jaka banda debili pracuje w Citibank. W
    > przyszlym tygodniu rezygnuje z kary Citi i wracam do Raiffeisen.

    juz dawno wszyscy o tym wiedza :-)
    np przed wyjazdem za granice tez warto citi o tym uprzedzic zeby nie
    zablokowali
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-04-04 19:15:08
    Od: "Rafal" <r...@o...pl>

    Uzytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisal w wiadomosci
    > Uzytkownik "A."
    >
    > juz dawno wszyscy o tym wiedza :-)
    > np przed wyjazdem za granice tez warto citi o tym uprzedzic zeby nie
    > zablokowali

    bzdury gadacie....
    nieraz juz wykonywalem czy internetowe czy "zwykle" transakcje zagraniczne,
    nawet na kilka tys zl, i nigdy nie mialem z tym problemu. @ czy 3 razy je
    autoryzowali i tyle.