  • 1. Data: 2005-03-30 21:55:19
    Temat: MBANK SZAJS OBSLUGA !!!!! TO TYLKO FAKT
    Od: Zenia <z...@s...com.pl>

    jest 22 ga, 23 cia. Dzwonie do operatora na 0801 automat gada... tra la
    la i potem, ze bardzo operator zajety czaso oczekiwania wydluza sie.
    Pierdziela chyba banialuki. Pewnie 1 czlowiek, albo nikt nie obsluguje w
    nocy. Chamstwo. Oszczednosci do bólu. Nie moge wykonac operacji na
    swoim koncie Ten internetowy bank pracuje tylko w dzien ? Czy z konta
    biznesmax na konto bizneskonto operacje odbywaja sie tylko w dzien ?
    Otrzymalem info o prawidlowo wykonanej operacji, ale nie widze tej
    operacji ani na koncie ani w historii operacji. Czy mBank to wielka
    SCIEMA ? To w dzien mozna handlowac przez net a w Polską noc wszyscy i
    wszystkie banki spia. A kontrahent w innej strfie czasowej czeka z tego
    powody 2 dni na kase ? CHŁOPCY DO DUPY wasze myslenie. Czas, aby weszly
    tu banki z kultura i tradycja bankowa i kopnely was w dupe za takie
    szanowanie klienta. Te ugrzecznione elektroniczne info z automatu jest
    dobre dla dzieci, ktore maja 1 sze konto z pierwszymi zarobionymi
    pieniedzmi. Oni tez wam uciekna za takie traktowanie. Ja to zrobie jutro

  • 2. Data: 2005-03-30 22:03:37
    Temat: Re: MBANK SZAJS OBSLUGA !!!!! TO TYLKO FAKT
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Zenia napisał(a):

    > pieniedzmi. Oni tez wam uciekna za takie traktowanie. Ja to zrobie jutro

    Zadam moje ulubione pytanie: ale o co ci chodzi?

  • 3. Data: 2005-03-30 22:07:04
    Temat: [OT] Re: MBANK SZAJS OBSLUGA !!!!! TO TYLKO FAKT
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-03-30 23:55- tak przynajmniej miał ustawiony zegar systemowy ktoś
    podpisany Zenia, wyłuszczający(a) się następująco:
    > [ciach, bo nie ma co powtarzać]

    Poziom anty m-bankowych trolli tak się obniżył na przednówku, że
    zaczynam się powoli zastanawiać nad otworzeniem tam konta
    --
    **** ****
    **** Make it idiot-proof ****

  • 4. Data: 2005-03-30 22:30:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Zenia wrote:

    [jakieś bluzgi ciach]

    zamknij konto i idz do marmurka, nie bedziesz miala problemow, ze nikt
    nie odbiera, bo tam sie w ogole nie da zadzwonic.

  • 5. Data: 2005-03-30 23:04:40
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > jest 22 ga, 23 cia. Dzwonie do operatora na 0801 automat gada...tra la la
    No niestety, nie słuchałeś,
    mówi co innego.
    i potem, ze bardzo operator zajety czaso oczekiwania wydluza sie...
    To dlatego, że nie słuchałeś co mówił na początku.

    > Nie moge wykonac operacji na swoim koncie ...
    > Otrzymalem info o prawidlowo wykonanej operacji,
    Brawo, pewnie właśnie zdefiniowałeś przelew ...

    > ale nie widze tej operacji ani na koncie ani w historii operacji.
    No tak, masz rację tego tam nie widać,
    tylko... jak ma być widać,
    skoro najpewniej tego przelewu jeszcze nie wykonałeś?

    > CHŁOPCY DO DUPY wasze myslenie. Czas, aby weszly
    > tu banki z kultura i tradycja bankowa i kopnely was w dupe
    > za takie szanowanie klienta.
    Oj, obawiam się, że sam się powinieneś tam kopnąć
    za brak umiejętnosci obsługi konta bankowego ...

    > Te ugrzecznione elektroniczne info z automatu jest
    > dobre dla dzieci, ktore maja 1 sze konto z pierwszymi zarobionymi
    > pieniedzmi. Oni tez wam uciekna za takie traktowanie. Ja to zrobie jutro
    Tak zrób, co się będziesz męczył,
    w końcu ten bank ma coś wspólnego z MediaMarkt
    może nie jest to bank dla Ciebie?

    ps.
    daję kilka &#8240; szans, że nie jest tak jak przypuszczam,
    na taką okazję zachowam słowo przepraszam.

  • 6. Data: 2005-03-30 23:50:43
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Zenia napisał:
    > Czy mBank to wielka SCIEMA ?

    Dla kogoś, kto nie potrafi czytać oraz korzystać z ich usług pewnie tak.

    > Czas, aby weszly tu banki z kultura i tradycja bankowa i kopnely was w
    > dupe za takie szanowanie klienta.

    Współczuję bankom takich klientów. Znalazło się panisko. Załóż se konto
    VIP - private banking to wtedy wszystko będą robili za ciebie...

    K.

  • 7. Data: 2005-03-31 09:44:07
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Zenia napisał:
> [...]
    > la i potem, ze bardzo operator zajety czaso oczekiwania wydluza sie.
    > Pierdziela chyba banialuki. Pewnie 1 czlowiek, albo nikt nie obsluguje w

    Kiedys dzwonilem do Citi kolo polnocy i pan konsultant powiedzial, zebym
    zadzwonil nastepnego dnia o normalnej godzinie bo on sie nie bardzo zna ;)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-03-31 10:09:02
    Od: "$$Szalony_Kapeluszknik$$" <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl>

    > Zadam moje ulubione pytanie: ale o co ci chodzi

    Moge ja ?
    Zapewne chodzi mu o to, ze 'czas oczekiwania jest długi'... tak jakby klient
    wiszacy 30 minut na sluchawie nie wiedzial jeszcze....
    ...kiedys tez mnie to wqrwialo...

    Mad Hat
    ter

  • 9. Data: 2005-03-31 10:22:40
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    $$Szalony_Kapeluszknik$$ napisał(a):

    > Moge ja ?
    > Zapewne chodzi mu o to, ze 'czas oczekiwania jest długi'... tak jakby klient
    > wiszacy 30 minut na sluchawie nie wiedzial jeszcze....
    > ...kiedys tez mnie to wqrwialo...

    No to jest specyficzne, ale żeby od razu tak drzeć dziób?

  • 10. Data: 2005-03-31 11:15:48
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 30 Mar 2005 16:30:25 -0600, w <d2f9a2$9d9$4@inews.gazeta.pl>, witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> napisał(-a):

    > zamknij konto i idz do marmurka, nie bedziesz miala problemow, ze nikt
    > nie odbiera, bo tam sie w ogole nie da zadzwonic.

    To są jeszcze jakieś banki, które nie mają obsługi tel.? (z większych)