  • 1. Data: 2004-01-15 06:27:39
    Temat: Re: mBank - 'zaproszenie' nowego użytkownika
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Beer wrote:
    > Witam!
    >
    > Czy w mBanku jest jakaś 'akcja promocyjna' nagradzająca
    > za wprowadzenie do banku nowego użytkownika?
    > Nie mogę tego wyszukać na ich stronach...

    ta mozesz potem od tego nowego uzytkownika dostac w leb :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 2. Data: 2004-01-15 06:30:19
    Temat: mBank - 'zaproszenie' nowego użytkownika
    Od: "Beer" <b...@g...pl>

    Witam!

  • 3. Data: 2004-01-15 07:38:28
    Od: "Beer" <b...@g...pl>

    "GideoN" <gideon@[NOSPAM]npnet.org> napisał:

    > ta mozesz potem od tego nowego uzytkownika dostac w leb :-)

    W to wątpię :)
    Nie byłoby ku temu powodów.

  • 4. Data: 2004-01-15 07:45:01
    Od: "BM" <s...@R...pl>

    Zawsze możesz pobawić się w system partnerski na www.bankier.pl Za założenie
    e-konta płacą (z tego co pamiętam) 20 zł - szczegółów szukaj tam.

  • 5. Data: 2004-01-15 07:48:33
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > W to wątpię :)
    > Nie byłoby ku temu powodów.

    to nigdy nie jest do konca pewne. Zawsze moze sie cos komus nie podobac,
    np bedzie chcial sie dodzwonic na mlinie, ja wczoraj 2 razy po 30 min
    wisialem na tel i nic.... :-) ale ja jestem odporny, wiec sie nie
    denerwuje :-)

  • 6. Data: 2004-01-15 08:58:55
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > np bedzie chcial sie dodzwonic na mlinie, ja wczoraj 2 razy po 30 min
    > wisialem na tel i nic.... :-) ale ja jestem odporny, wiec sie nie

    A to ciekawe, widocznie komunikaty na samym początku połączenia
    traktujesz tak samo jak późniejszą melodyjkę
    - do słuchania a nie do rozumienia.

    Po zalogowaniu czekałem wczoraj tyle, że po tym fragmencie (<1s.)
    melodii, którą zdążyłem usłyszeć przed zgłoszeniem się mLinki,
    że ze zgadnięciem jej tytułu, mieliby problemy nawet zwycięzcy
    z 'Jaka to melodia' :)))

    Poza tym wydaje mi się, że zmyślasz, bo połączenia są przerywane
    już po kilkunastuminutowym oczekiwaniu.

  • 7. Data: 2004-01-15 09:10:35
    Od: SebCz <n...@a...pl>

> [...]
    > z 'Jaka to melodia' :)))
    >
    > Poza tym wydaje mi się, że zmyślasz, bo połączenia są przerywane

    Czyli, jak mniemam, zdarzyło Ci się tyle czekać, skoro wiesz o tym ? ;)

    ______
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______

  • 8. Data: 2004-01-15 09:33:17
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Czyli, jak mniemam, zdarzyło Ci się tyle czekać, skoro wiesz o tym ? ;)

    A Tobie się wydaje, że jedynym źródłem wiedzy jest doświadczenie własne?
    Mało to skarg było na grupie?
    Najdłużej czekałem w jakimś gorącym okresie 7 minut,
    ale nie mam zbyt bogatego doświadczenia (w sumie 5-7? razy),
    bo niewiele nie da się załatwić przez net.
    (wczoraj zmieniałem limity delfinka)

    > ______
    > Pozdrowienia
    > SebCz
    & St.

  • 9. Data: 2004-01-15 09:40:55
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > A to ciekawe, widocznie komunikaty na samym początku połączenia
    > traktujesz tak samo jak późniejszą melodyjkę
    > - do słuchania a nie do rozumienia.

    melodyjka jak melodyjka

> [...]
    > melodii, którą zdążyłem usłyszeć przed zgłoszeniem się mLinki,
    > że ze zgadnięciem jej tytułu, mieliby problemy nawet zwycięzcy

    a to dziwne, ja moglem odsluchac jak w wersji max :-)

    > Poza tym wydaje mi się, że zmyślasz, bo połączenia są przerywane
    > już po kilkunastuminutowym oczekiwaniu.

    no dobra moze 30 min przesadzilem (a zdawalo mi sie ze 30 conajmniej) w
    kazdym badz razie bylo to dluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo, gdyby
    nie glosnomowiaca funkcja tel to bym wczesniej wymiekl pewnie...

    NATOMIAST UWAGA : dzis dodzwonilem sie przed chwilka po 5 sek !!!!!!!!!!
    (zeby nie bylo ze zle dzialanie systemu zauwazam a dobrego nie !! )

  • 10. Data: 2004-01-15 09:44:03
    Od: SebCz <n...@a...pl>

> [...]
    > ale nie mam zbyt bogatego doświadczenia (w sumie 5-7? razy),
    > bo niewiele nie da się załatwić przez net.

    No to skoro przyjmujesz, ze doswiadczenia innych są podstawą wiedzy o
    zjawiskach w mBanku, nie mów, że ktoś "zmyśla" ;)

    disclaimer: na szczęście nie mam potrzeby dodzwaniania się do mBanku :)

    ------
    Pozdrowienia
    SebCz
    ______