  • 1. Data: 2004-01-14 23:26:53
    Temat: informatyk w banku
    Od: "justR" <j...@t...pl>

    Witam wszystkich.

    Mam małą prośbę...niedługo mam być zatrudniony jako informatyk w
    banku...potrzebuję lekturę o rachunkowości bankowej. Nie wiem jednak jaką
    pozycję wybrać...i tu proszę o pomoc

    Wielkie dzięki

    Radek

  • 2. Data: 2004-01-15 11:32:50
    Temat: Re: informatyk w banku
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Użytkownik justR napisał:

    > Witam wszystkich.
    >
    > Mam małą prośbę...niedługo mam być zatrudniony jako informatyk w
    > banku...potrzebuję lekturę o rachunkowości bankowej. Nie wiem jednak jaką
    > pozycję wybrać...i tu proszę o pomoc

    a po co ci rachunkowość banku ?
    ty będziesz tylko prosty informatyk od tego żeby PC-ty i drukarki
    działały, a nie naczelnik wydziału rachunkowości albo główny księgowy
    oddziału.
    Gdybyś jeszcze przelewy w komputer klepał to rozumiem - może raz na pół
    roku by ci się to przydało, ale zwykłemu informatykowi ?

  • 3. Data: 2004-01-15 21:20:44
    Od: woy <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    Dnia 2004-01-15 00:26, niejaki justR naskrobał: :

    > Mam małą prośbę...niedługo mam być zatrudniony jako informatyk w
    > banku...potrzebuję lekturę o rachunkowości bankowej. Nie wiem jednak jaką
    > pozycję wybrać...i tu proszę o pomoc

    Będziesz tworzył oprogramowanie? Jeśli nie, to raczej gruntownie
    zapoznaj się z systemem, na którym pracuje Twój bank - poczytaj
    dokumentację. Z rachunkowością bankową nie będziesz miał za duzo do
    czynienia, a tego, co będzie Ci potrzebne, szybko nauczysz się z
    praktyki. Nie stresuj się zawczasu i powodzenia :) .

    --
    woy