  • 1. Data: 2004-01-14 23:25:45
    Temat: Zdjęcia bankomatu przerobionego przez przestępców
    Od: Karol Żwiruk <p...@k...net>

    W poniższym artykule pokazano w jaki sposób skimerzy potrafią przerobić
    bankomat. Zawsze gdy wybieramy pieniądze z bankomatu powinniśmy uważnie
    zwracać uwagę na otoczenie tego urządzenia, jeżeli zauważymy coś
    podejrzanego lepiej zrezygnujmy z wypłaty. Poniżej przedstawiony opis to
    tylko jeden z przykładów ze Stanów Zjednoczonych, w jaki sposób przestępcy
    zdobywają informacje o naszych kartach.

    http://www.kartyonline.net/ciek.php?id=15

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.net

  • 2. Data: 2004-01-15 03:46:35
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Karol Żwiruk" <p...@k...net> napisał w wiadomości
    > http://www.kartyonline.net/ciek.php?id=15

    wreszcie wyrazne i duze fotki z opisem - dzieki !!!!!

    wydaje mi sie - ze najciekawszym wbrew pozorom elementem calosci - jest
    'koszyczek' na ulotki reklamowe - ! jesli takowy bedzie przy bankomacie - to
    zrywac bez zastanowienia sie !

  • 3. Data: 2004-01-15 07:45:38
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > http://www.kartyonline.net/ciek.php?id=15

    http://web.cnet.pl/webinki/store2/store2?usid=4764

    Kamera za jedyne 480 zl ;-)

  • 4. Data: 2004-01-15 09:05:52
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

    jeśli kogos interesuje jak to w Polsce się robi mogę podesłać fotki.
    Wałgus

  • 5. Data: 2004-01-15 09:43:04
    Od: Pan Prezydent Lepper <p...@g...pl>

    On Thu, 15 Jan 2004 04:46:35 +0100, "krab" <_...@k...pl> wrote:

    >wydaje mi sie - ze najciekawszym wbrew pozorom elementem calosci - jest
    >'koszyczek' na ulotki reklamowe - ! jesli takowy bedzie przy bankomacie - to
    >zrywac bez zastanowienia sie !

    Nie zrywać tylko dzwonić na policję z dwóch powodów, po pierwsze wtedy
    jest szansa złapania oszustów a po drugie nie dostaniesz "po ryju" od
    zainteresowanych, którzy czają się w pobliżu.

    POZDR

  • 6. Data: 2004-01-15 09:46:28
    Od: "Karo800" <k...@p...pl>

    witam , poprosze o fotki przerobionego bankomatu.

    k...@p...pl
    gg 1479451

  • 7. Data: 2004-01-15 10:11:03
    Od: SebCz <n...@a...pl>

    > jeden z przykładów ze Stanów Zjednoczonych, ...

    Jakaś latynoska dzielnica ? ;)
    "Hiszpan Potrafi!"
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 8. Data: 2004-01-15 11:06:24
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Wałgus" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jeśli kogos interesuje jak to w Polsce się robi mogę podesłać fotki.

    chetnie k...@k...pl
    dzieki

  • 9. Data: 2004-01-15 14:34:09
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > W poniższym artykule pokazano w jaki sposób skimerzy potrafią przerobić
    > bankomat.

    Zacznie sie masowe macanie i odrywanie czesci wystajacych z bankomatu? ;)

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2004-01-15 15:50:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał w wiadomości

    > Bankomat raczej nie ma zbyt wielu części, które dałoby się
    > łatwo oderwać. :)

    Polak sprytna być :-)

    --
    JaKi