  • 11. Data: 2004-01-15 10:36:34
    Temat: Re: mBank - 'zaproszenie' nowego użytkownika
    Od: "evelyna" <e...@r...fm>

    Użytkownik "Beer" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bu5c1n$l3m$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam!
    >
    > Czy w mBanku jest jakaś 'akcja promocyjna' nagradzająca
    > za wprowadzenie do banku nowego użytkownika?
    > Nie mogę tego wyszukać na ich stronach...

    O ile sie orientuje to tylko jesli korzystasz z PayU na Allegro - za nowego
    mbankowicza mozna bylo dostac jakies punkty, ktore mozna bylo wymienic na
    towar.
    ewelin

  • 12. Data: 2004-01-15 14:19:48
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_IT.krak.eu.org>

    15 Jan 2004 10:33:17 +0100, na pl.biznes.banki, S.T. w wiadomości
    <news:1bde.000004f2.40065e5d@newsgate.onet.pl> napisał(a):

    > (wczoraj zmieniałem limity delfinka)

    Jak długo to trwa? Czy odbywa sie to w ramach jednego połączenia, czy
    też związane jest z oddzwanianiem?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 13. Data: 2004-01-15 14:41:33
    Od: "slovek" <s...@t...pl>

    cze

    przy zakladaniu konta podaje sie chyba nadal ostatnie 8 cyfr polecającego

    slovek