  • 11. Data: 2005-04-26 06:51:07
    Temat: Re: mBank - zamkniecie konta
    Od: "Piotr" <p...@w...pl>

    Gdzie można poczytać o pogłoskach opłat za prowadzenie rachunku w mBanku?
    Dla nich to byłaby strata 90% klientów.

  • 12. Data: 2005-04-26 09:18:27
    Od: Piotr Miller <p...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 26 Apr 2005 08:51:07 +0200, Piotr napisał(a):

    > Gdzie można poczytać o pogłoskach opłat za prowadzenie rachunku w mBanku?

    Na przykład na www.prnews.pl w dziale hydepark. Był też spory wątek na
    grupie ale musisz poszukać w Googlu, bo ja nie trzymam tak długo
    wątków i nie podam Ci bezpośredniego linka.

    --
    Pozdrowienia śle nie kto inny jak
    P.I.T.E.R.: Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 13. Data: 2005-04-26 10:31:51
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    futszaK napisał(a):

    > domniemanie prawidłowości

    Dokładnie. Drukuję jeden egzemplarz dla siebie, podpisuję, podpinam do
    niego dowód nadania. Teraz bank musi mi udowodnić, że to co dostał (a
    mam potwierdzenie, że "coś" dostał), to coś innego niż ja podpiąłem. -
    Musiałby wyciągnąć z kapelusza jakieś inne pismo ode mnie z tą samą datą.

    Piotr Hołda

  • 14. Data: 2005-04-26 11:11:32
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) napisał:

> [...]
    > mam potwierdzenie, że "coś" dostał), to coś innego niż ja podpiąłem. -
    > Musiałby wyciągnąć z kapelusza jakieś inne pismo ode mnie z tą samą datą.

    Swoja droga moglby pokazac pusta kartke. ;-)

    To stary motyw, szczegolnie w korespondencji z urzedami skarbowymi.
    Wysyla sie puste kartki i jest troche wiecej czasu na przygotowanie
    kwitow. USy zeby udowodnic, ze w kopercie byly puste kartki, musialyby
    komisyjnie otwierac wszystkie polecone.

    Bartol

  • 15. Data: 2005-04-26 11:28:43
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

> [...]
    > potwierdzenie, że "coś" dostał), to coś innego niż ja podpiąłem. -
    > Musiałby wyciągnąć z kapelusza jakieś inne pismo ode mnie z tą samą datą.

    Taaak ? No to ja Ci wyślę poleconym pustą kartkę, do potwierdzenia (dla
    siebie) dołączę np. wezwanie do zapłaty. Czy to będzie znaczyło że je
    dostałeś ?

    pzd
    Jarek23

  • 16. Data: 2005-04-26 11:46:40
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Jarek23 napisał(a):

    > Taaak ? No to ja Ci wyślę poleconym pustą kartkę, do potwierdzenia (dla
    > siebie) dołączę np. wezwanie do zapłaty. Czy to będzie znaczyło że je
    > dostałeś ?

    Będzie można domniemać, że wezwanie zostało dostarczone. Niektórzy nawet
    takie chwyty stosują i to "przechodzi". Przeczytaj post wyżej.

    Piotr Hołda

  • 17. Data: 2005-04-26 15:58:56
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jarek23 napisał:

    > Taaak ? No to ja Ci wyślę poleconym pustą kartkę, do potwierdzenia (dla
    > siebie) dołączę np. wezwanie do zapłaty. Czy to będzie znaczyło że je
    > dostałeś ?

    Wiesz co, po pierwsze sposob wyprobowany i sprawdzony, po drugie gdybym
    dostal polecony z pustymi kartkami, to sprobowalby sie dowiedziec o co
    chodzi. Zreszta to samo robi urzad. Jak sie nie zlozy korekty do pustych
    kartek, to po pewnym czasie odkrywaja, ze cos im nie gra i proboja
    sprawe wyjasnic.

    Bartol

  • 18. Data: 2005-04-27 10:34:48
    Od: "Jarek23" <j...@l...pl>

    > Jarek23 napisał(a):
    >

    > Będzie można domniemać, że wezwanie zostało dostarczone. Niektórzy nawet
    > takie chwyty stosują i to "przechodzi". Przeczytaj post wyżej.

    Już się doczytałem... nic mnie już w tym kraju nie zdziwi ....

    pzd
    Jarek23