  • 21. Data: 2019-06-20 13:59:28
    Temat: Re: mBank zaczyna koszenie
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Wypróbuj też N26, żebyśmy dostali nagrodę ;>
    Pytałem na chacie i mówili, że nie musi być to jedna transakcja na min. 15 euro,
    tylko suma - jednej lub kilku.

  • 22. Data: 2019-06-20 14:01:23
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Już zaksięgowali czy blokada?
    mBak rozlicza po kursie z dnia transakcji czy księgowania?
    Choć w sumie skoro to visa rozliczana w PLN, to walutę przelicza visa po kursie z
    dnia transakcji.

  • 23. Data: 2019-06-20 16:44:41
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-06-20, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:
    > Już zaksięgowali czy blokada?
    > mBak rozlicza po kursie z dnia transakcji czy księgowania?
    > Choć w sumie skoro to visa rozliczana w PLN, to walutę przelicza visa po kursie z
    dnia transakcji.

    Blokada, ale jak się coś zmieni, to dam znać. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 24. Data: 2019-06-21 09:41:59
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Blokada, ale jak się coś zmieni, to dam znać. :)

    najważniejsze, że po kursie VISA i bank sobie żadnego fee nie doliczy

    N26 do przetestowania już niedługo

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 25. Data: 2019-06-21 13:24:55
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 czerwca 2019 09:41:59 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > najważniejsze, że po kursie VISA i bank sobie żadnego fee nie doliczy

    Takie założenie, i normalnie bank chce za to 10zł miesięcznie - i wydaje tylko do
    konta wymagającego 7k wpływu - a jak nie, to kolejne 50zł.
    Widać zainteresowania nie było więc zrobili promocję.

    > N26 do przetestowania już niedługo

    Dziś testowałem w carrefour, suma niewielka więc pewnie błędy zaokrągleń, ale wygląda
    obiecująco.
    15,18zł przeliczyło na 3,56 euro, co daje kurs 4,2640 przy dzisiejszym średnim NBP
    4,2622 - co daje narzut 0,04% - jeszcze o rząd wielkości mniej od spodziewanego.

  • 26. Data: 2019-06-21 15:42:40
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Takie założenie, i normalnie bank chce za to 10zł miesięcznie - i wydaje tylko do
    konta wymagającego 7k wpływu - a jak nie, to kolejne 50zł.
    > Widać zainteresowania nie było więc zrobili promocję.

    warunki darmowości konta spełniam, ale 10 zł/m-c płacić nie zamierzam,
    jak promocji nie będzie to karta (za 2 lata) do zamknięcia

> [...]
    4,2622 - co daje narzut 0,04% - jeszcze o rząd wielkości mniej od spodziewanego.

    jak najłatwiej doładować to konto żeby nie płacić 5 zł za SEPA?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 27. Data: 2019-06-21 16:08:41
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 21 czerwca 2019 15:42:39 UTC+2 użytkownik RobertS napisał:

    > jak najłatwiej doładować to konto żeby nie płacić 5 zł za SEPA?

    Kupić euro w kantorze aliora i przelać za darmo w ramach licznika.
    Ew. być może revolut, ale nie mam, więc pewności nie mam, czy biorą coś za SEPA czy
    nie.

  • 28. Data: 2019-06-22 11:05:41
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > "Cezary" 5d0a2dcc$0$537$6...@n...neostrada.pl

    > To dobrze.

    > Też dobrze.

    > Z firmowego mam bezpłatne do ZUS I US.

    Widzisz, a ja sie pewnie pożegnam bo mi bank wypowiedział umowę z 46
    ust1 pkt8 coś o bezpiecznie i praniu pieniędzy - a tak naprawdę to od
    pol roku nie korzystam z niego do obrotu codziennego ;)

  • 29. Data: 2019-06-23 10:03:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "cyklista" 5d0def65$0$17361$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    : umowę z 46 ust1 pkt8 coś o bezpiecznie i praniu pieniędzy
    : - a tak naprawdę to od pol roku nie korzystam z niego do

    A do czego wykorzystywałeś?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 30. Data: 2019-06-23 12:31:24
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2019-06-22 o 11:05, cyklista pisze:

    > Widzisz, a ja sie pewnie pożegnam bo mi bank wypowiedział umowę z 46
    > ust1 pkt8 coś o bezpiecznie i praniu pieniędzy - a tak naprawdę to od
    > pol roku nie korzystam z niego do obrotu codziennego ;)

    bardzo sporadycznie korzystam z konta i jakoś (od lat) bank mi umowy nie
    wypowiedział, więc może było jednak coś jeszcze?

    --
    pozdrawiam
    RobertS