  • 1. Data: 2019-06-14 23:51:12
    Temat: BNP promo - dlaczego nie działa?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    do wyjęcia było 2x po 150 zł za transakcje w lipcu i sierpniu

    wniosek ogarnięty, umowę dostałem (email), kartę kurier przyniósł no i...

    systemu w necie nie mogę uruchomić, przy aktywacji: nie udało się
    nawiązać bezpiecznego połączenia

    apka w telefonie też nie działa: nie udało się aktywować!

    WTF?

    dezinfolinia nie wie o co chodzi, zapytałem w placówce na żywo i też nie
    wiedzą, infolinia powinna wyjaśnić...gość z banku miał do kogoś
    zadzwonić/napisać i się dowiedzieć

    ww.
    to normalne czy tylko ja taki zonk mam?

    kurier przyniósł kartę tydzień temu, gdyby mieli coś aktywować to już
    sporo czasu minęło...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2019-06-15 08:27:09
    Temat: Re: BNP promo - dlaczego nie działa?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    U mnie działa.
    Może wczoraj trafiłeś na prace konserwacyjne.
    Zawsze możesz też aktywować dostęp do netu przez infolinię.
    Ale wiedziałem, ze tak będzie, to francuski bank ;>
    Nie zdziw się apką, dziwaczna jest.

  • 3. Data: 2019-06-15 10:12:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > Zawsze możesz też aktywować dostęp do netu przez infolinię.
    > Ale wiedziałem, ze tak będzie, to francuski bank ;>

    już tydzień z tym walczę, infolinia nie wie, na żywo nie umieją

    a apka cały czas nie działa ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2019-06-15 10:17:12
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-06-14 o 23:51, RobertS pisze:

    > to normalne czy tylko ja taki zonk mam?

    Normalne. Przedwczoraj chciałem wypłacić euro
    w jednostce naziemnej, ale stara zlikwidowana,
    a jak podjechałem do tej, która ją zastąpiła,
    to zetknąłem się wywieszką, że do 14 czerwca
    obsluguje jeszcze inny oddział.
    Czyli nieinternetowo też mają bałagan.

  • 5. Data: 2019-06-15 10:46:08
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    No to żeś im zonka zadał.
    Czasem pliterki w imieniu/nazwisku potrafią francuzów załatwić - ja nie mam ;>
    Spróbuj z tego linku:
    https://login.bnpparibas.pl/login/Redirect?SAMLReque
    st=fZBNT8MwDED%2FSpX72mR0iFptpQouk%2BDCEPc0dbZKbRJiB
    %2B3nEzYhDQ7c%2FPGeLbslvS4BhsQn94ofCYmL87o4gkujEyk68
    JpmAqdXJGADh%2BHlGbalhBA9e%2BMXcaP8b2gijDx7J4r9Uyesn
    bSpjZHjZJuHccwhqrq5k9udbZRtRPGOkTLeiWxnhyjh3hFrx7kkV
    bOR9xu1e1MSagVKiWL42fDoHaUV4wHj52yyNeG5E3nIwBznMTFei
    dkd%2FyJ9%2B30JXLbF%2FsQcoKrCoh1yOboQdPY1lWFpq1vwmv1
    %2BZv8F
    kliknij w zakładkę "nowy użytkownik" i w link "przez internet" (od razu pierwszy od
    góry) - u mnie formularz rejestracji się pojawia.
    Jak nie działa to wyczyść cache lub zmień przegladarkę - u mnie działa w
    firefox/android.

  • 6. Data: 2019-06-16 11:31:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    góry) - u mnie formularz rejestracji się pojawia.
    > Jak nie działa to wyczyść cache lub zmień przegladarkę - u mnie działa w

    pojawia mi się aktywuj konto, następnie przenosi na stronę:
    https://www.ikonto.pl/Activation.aspx?id=

    i komunikat:

    Połączenie nie jest prywatne
    Osoby atakujące mogą próbować wykraść Twoje informacje ze strony
    www.ikonto.pl (na przykład hasła, wiadomości lub dane kart kredytowych).
    Więcej informacji
    NET::ERR_CERT_SYMANTEC_LEGACY

    nie działa ani FF ani chrome ani iOS ani android...nic ;-/

    juro będę męczył infolinię

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2019-06-16 12:29:40
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Ale kiedy przenosi na tą ikonto.pl?
    Jak już wpiszesz dane?

    Spróbuj:
    https://market.bnpparibas.pl/wnioski/aktywacja-banko
    wosci-internetowej/
    strona powinna mieć taką treść:
    <strona>

    Aktywacja bankowości internetowej Pl@net

    1Dane identyfikacyjne
    2Weryfikacja danych
    3Autoryzacja SMS

    Witaj w BNP Paribas Bank Polska!

    Ten wniosek pozwoli Ci na aktywację Bankowości Internetowej, dzięki której uzyskasz
    dostęp do swoich produktów posiadanych w naszym Banku!
    Aktywacja jest prosta:

    Wypełnij poniższy wniosek, podając dane identyfikacyjne zgodne z danymi podanymi
    na umowie zawartej z Bankiem
    Zweryfikuj poprawność numeru telefonu komórkowego, który zobaczysz na drugim
    kroku
    Wpisz uzyskany numer autoryzacji SMS.
    Zapamiętaj swój login! Jest on potrzebny do zalogowania się do Systemu Pl@net.
    Nie można go będzie wyświetlić ponownie.

    Uwaga!! Przed wysłaniem wniosku upewnij się, że wprowadziłeś poprawne dane (bez
    zbędnych spacji, literówek).
    Dane identyfikacyjne
    Imię
    Nazwisko
    PESEL
    Nazwisko panieńskie matki
    Podaj kod z obrazka:
    </strona>

    Bo jakaś to dziwna tajemnica - http://konto.pl przenosi na stronę główną bnp,
    htpps://ikonto.pl pokazuje tak, jak piszesz.
    Może to spadek po raifim?

  • 8. Data: 2019-06-17 10:55:50
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-06-16 o 11:31, RobertS pisze:
    > Połączenie nie jest prywatne
    > Osoby atakujące mogą próbować wykraść Twoje informacje ze strony
> [...]

    Certyfikat na www.ikonto.pl jest przeterminowany od 2016-03 (!!!)
    To pewnie jakaś stara strona i nie powinno w ogóle na nią wchodzić...

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2019-06-17 15:18:22
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RobertS" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >WTF?

    >kurier przyniósł kartę tydzień temu, gdyby mieli coś aktywować to już

    Aktywowales karte ?
    O ile pamietam, to apka sie aktywowala dopiero po nadaniu PIN karcie,
    i to jeszcze po dobie czekania ...

    J.

  • 10. Data: 2019-06-17 23:24:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Spróbuj:
    > https://market.bnpparibas.pl/wnioski/aktywacja-banko
    wosci-internetowej/
    > strona powinna mieć taką treść:
    > <strona>

    Przepraszamy, Twój wniosek nie może być przeprocesowany online.
    W celu uzyskania dostępu do Systemu Bankowości Internetowej prosimy o
    kontakt z naszym Centrum Telefonicznym pod numerem telefonu 801 321 123
    lub 22 134 00 00. Jeśli posiadasz produkt ,,Limit odnawialny Allegro",
    prosimy o kontakt z naszym Centrum Telefonicznym pod numerem telefonu
    503 221 521.

    dzwoniłem 2x po ~15 min. i mi się nie udało, może jutro będę miał więcej
    czasu?

    --
    pozdrawiam
    RobertS