  • 1. Data: 2019-06-18 22:15:30
    Temat: mBank zaczyna koszenie
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Od 19-go sierpnia wprowadza nowe opłaty i prowizje. Na przykład, by nie
    płacić za kartę w danym miesiącu już nie wystarczy wykonać 5 dowolnych
    transakcji, teraz trzeba będzie wydać kartą minimum 350 PLN-ów. Te i
    inne rewelacje w komunikacie mBanku -
    <https://www.mbank.pl/informacje-dla-klienta/indywid
    ualny/post,8622,19-sierpnia-br-podnosimy-niektore-op
    laty-i-prowizje-dla-kart-oraz-kont.html>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2019-06-19 00:22:09
    Temat: Re: mBank zaczyna koszenie
    Od: p...@g...com

    Den tisdag 18 juni 2019 kl. 22:15:31 UTC+2 skrev Krystek:
    > Od 19-go sierpnia wprowadza nowe opłaty i prowizje.

    Mbank juz dawno sie skonczyl. Ktos tam jeszcze trzyma pieniadze?

  • 3. Data: 2019-06-19 01:15:30
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2019-06-19 00:22, p...@g...com pisze:

    > Mbank juz dawno sie skonczyl. Ktos tam jeszcze trzyma pieniadze?

    Sądząc po wątku pt. Kantor Aliora schodzi na psy ! -
    <http://42.pl/gg/3f05a2c6-5ece-4ab6-ad4c-4222dc158c9
    d@googlegroups.com>
    z pewnych względów jak najbardziej.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2019-06-19 09:11:34
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    mBąk kombinuje po staremu.
    350zł do wydania kartą przy "eKoncie standard" - ale można zmienić na "eKonto
    osobiste", gdzie wystarczy jeden pyk/mc.
    Prowizja za zagraniczne zrównana do 6% - ale jak włączysz "usługę wielowalutową" to
    masz 3,5% (inna sprawa, że mogliby "obniżyć" z 10%, i z 10% i z 3,5% bym nie
    skorzystał - tak jak z łaski citka, co "promocyjnie obniżył" z 5,8% do 2,9%).
    Oraz moje perypetie z "darmową" visą świat we wspomnianym wątku.

    Od razu człowiek czuje się młodszy - czy też jak w młodości ;) - bo na myśl, że mBąk
    przestał kantować, zrobił dobre promo dla obecnych klientów itp. ogarnęła mnie taka
    nostalgia...

  • 5. Data: 2019-06-19 10:24:53
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-06-18, p...@g...com <p...@g...com> wrote:

    > Mbank juz dawno sie skonczyl. Ktos tam jeszcze trzyma pieniadze?

    mBank w pewnym momencie przestał walczyć o standardowych klientów i zaczął
    walczyć o segment zamożnych (7k+ dochodu). Oferty kont Intensive są coraz
    lepsze i bank ich nie psuje od lat.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 6. Data: 2019-06-19 11:28:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik pasztab napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Mbank juz dawno sie skonczyl. Ktos tam jeszcze trzyma pieniadze?

    pieniedzy nie. tzn duzych nie.
    Konto i KK tak.

    Choc w sumie ... bardziej z przyzwyczajenia. Zalet malo, wad malo ..

    J.

  • 7. Data: 2019-06-19 12:09:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" qebgp2$urf$...@n...news.atman.pl

    > Od 19-go sierpnia wprowadza nowe opłaty i prowizje. Na przykład, by nie

    Same konta (prywatne i firmowe) będą teraz płatne?
    Przelewy, w tym do ZUS i US -- będą teraz płatne?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 8. Data: 2019-06-19 12:25:24
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-06-19, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:

    [...]

    > Same konta (prywatne i firmowe) będą teraz płatne?

    Opłaty za konta się nie zmieniają.

    > Przelewy, w tym do ZUS i US -- będą teraz płatne?

    Nie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 9. Data: 2019-06-19 14:42:51
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    > On 2019-06-19, Eneuel Leszek Ciszewski <p...@c...fontem.lucida.console> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Opłaty za konta się nie zmieniają.

    > Nie.

    Z firmowego mam wszystkie płatne. Kto ma bezpłatne?

    CezaryT

  • 10. Data: 2019-06-19 15:38:34
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2019-06-19, Cezary <c...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Z firmowego mam wszystkie płatne. Kto ma bezpłatne?

    1) niektórzy mogą mieć stare darmowe "Multibankowe" e-Business Class,
    które ma darmowe przelewy wewnętrzne oraz do ZUS/US
    2) nowe firmy mogą mieć konto Start, które ma paczkę bezpłatnych
    przelewów
    3) możesz mieć pakiet "Ja - Profesjonalista", który daje Ci konto
    osobiste (Intensive) oraz firmowe z 20 darmowymi przelewami
    oraz przelewami do ZUS/US/na powiązany rachunek osobisty
    przy warunkach "2000 zł obrotu dowolną kartą debetową/kredytową
    z oferty" + przelew do ZUS z konta firmowego

    Mnie np. dotyczy wariant 1) i 3).

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com