  • 1. Data: 2019-06-19 16:06:15
    Temat: Re: Fajna porównywarka lokat
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:qe8c7d$58b$...@n...news.atman.pl...
    >Zlecając przelew z GB można otrzymać informację o atrakcyjności
    >docelowego
    >banku. Im atrakcyjniejszy docelowy bank -- tym lepszą ofertę
    >przedkłada GB
    >w razie zlecAnia przelewu.

    Ale co - jest zbiorcza lista, czy musisz probowac poszczegolne banki ?

    Tak bylo w Idei ... i to wcale nie jest fajne.

    >Niestety system nie jest jeszcze doskonały, nie
    >różnicuje poszczególnych ofert banku docelowego, a jedynie różnicuje
    >banki
    >docelowe... [ciekawe, co z całkowaniem]

    Jeszcze jeden powod do niefajnosci :-)

    W dodatku ... Idea zdaje sie wysoko cenila mBank, a tam przeciez nie
    ma powodow do trzymania oszczednosci ..

> [...]
    >nr. konta)
    >powiedział mi:
    > Zyskaj nawet 140 zł
    > Zapisz się do promocji
    > Otwórz konto osobiste w naszym banku, korzystaj
    > z jego możliwości i odbierz nawet 140 zł.

    > Zapoznaj się z regulaminem promocji i spełnij wszystkie jej
    > warunki1.
    > W promocji mogą wziąć udział osoby, które od 3.06.2017 r. do
    > 2.06.2019 r.
    > nie miały lub nie były współposiadaczem jednego z naszych kont:
    > Direct,
    > Komfort, Mobi, Premium, Klasycznego, Student lub PRP.

    Co sie dzieje - jakis wysyp promocji.
    Czyzby slupki spadly ?

    Ale ile mozna miec tych kont w promocji ... no tak, brac co swoje i
    zamykac :-)

    J.

  • 2. Data: 2019-06-19 20:13:38
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d0a41d9$0$512$6...@n...neostrada.pl

    > Ale co - jest zbiorcza lista,

    Nie widzę -- IMO nie ma.
    [zapewne będzie w kolejnej wersji]

    > czy musisz probowac poszczegolne banki ?

    Nie muszę -- ale jeśli chcę poznać prawdę, która mnie wyzwoli... ;)

    > Tak bylo w Idei ... i to wcale nie jest fajne.

    My tu gadu, gadu a ja do tej pory nie założyłem lokaty...
    Nie wiem, czy warto...

    > Jeszcze jeden powod do niefajnosci :-)

    Nie od razu Kraków zbudowano... ;)

    > W dodatku ... Idea zdaje sie wysoko cenila mBank, a tam
    > przeciez nie ma powodow do trzymania oszczednosci ..

    Nie sprawdzałem mBanku.

    > Co sie dzieje - jakis wysyp promocji.
    > Czyzby slupki spadly ?

    Nie wiem -- może banki wyczuwają jakieś zmiany?
    Od tej pory będę tylko myślał przez jakiś czas...
    [Prewencja jest, ale jeśli Prezes znajdzie wady?...
    Może najlepszy bank zeżre emeryturowanie?
    Coś na kształ bajpasa?...]

    > Ale ile mozna miec tych kont w promocji ... no tak, brac co swoje i zamykac :-)

    Brać -- a następnie kota dać kuśnierzowi!!!
    Można też dać wężownicy lub wężowi...
    [wszak głodnych trza karmić]

    --