  • 1. Data: 2007-09-14 06:40:02
    Temat: [mBank] przedstawiciel na urlopie
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl>

    Zona stara sie o KK w mbanku. Zlozyla wniosek i 2 miesiace temu dzwonil
    przedstawiciel i powiedzial ze za 3 dni przyjedzie podpisac umowe. Od tego
    czasu cisza. W miedzyczasie telefony do banku co jest grane i przyslowiowe
    "wysylanie na drzewo" oraz ze trzeba czekac. W koncu 2 dni temu wypelniamy
    wniosek o KK w Raiffeisen i wczoraj czekamy na telefon. Telefon dzwoni a w
    sluchawce facet z mbanku....
    Jak sie okazalo nie mogl zadzwonic bo byl na urlopie! Jak sie dowiedzial ze
    zdazyl przed raiffeisenem to malo sie chlopaczyna nie rozplakal ze
    szczescia.

    Jak to jest ze mlinia nie jest w stanie powiedziec co sie dzieje z
    przedstawicielem (zyje czy zaginal) i kogo oni tam w ogole zatrudniaja?

    Osobom potrzebujacym szybko KK radze rownolegle zlozyc wniosek w innym
    banku.

    pozdrawiam, wk

    ps. kolezanka tez od paru miesiecy czeka na KK z mbanku....

  • 2. Data: 2007-09-14 06:44:10
    Temat: Re: [mBank] przedstawiciel na urlopie
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    wk pisze:
> [...]
    > banku.
    >
    > pozdrawiam, wk
    >
    > ps. kolezanka tez od paru miesiecy czeka na KK z mbanku....

    a co wy z tymi przedstawicielami? ja złożyłem wniosek w kiosku mbank w
    jakieś 15 minut i po tygodniu chyba miałem kartę w domu. zdaje się, że
    można też złożyć wniosek przez internet.

  • 3. Data: 2007-09-14 06:54:41
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl>

    > a co wy z tymi przedstawicielami? ja złożyłem wniosek w kiosku mbank w
    > jakieś 15 minut i po tygodniu chyba miałem kartę w domu. zdaje się, że
    > można też złożyć wniosek przez internet.

    Wniosek zlozony przez internet i 2 miesiace czekania na przedstawiciela z
    umowa...
    Albo Ty miales szczescie albo ja pecha.
    Poza tym mbank jest w porzadku, ale ci przedstawiciele to czasami przechodza
    samych siebie.

    pozdrawiam, wk

  • 4. Data: 2007-09-14 07:00:02
    Od: el-ec-tr <e...@n...pl>

    wk pisze:

> [...]
    > z umowa...
    > Albo Ty miales szczescie albo ja pecha.
    > Poza tym mbank jest w porzadku, ale ci przedstawiciele to czasami

    z przedstawicieli mbank nigdy nie korzystałem, więc się nie wypowiem,
    ale ja to lubię załatwiać sprawy prosto - idę do kiosku i sprawa
    załatwiona:)

  • 5. Data: 2007-09-14 09:30:12
    Od: "wk" <A...@p...onaeABC.pl>

    Użytkownik "el-ec-tr" <e...@n...pl> napisał w wiadomości
    > wk pisze:
    >
    > z przedstawicieli mbank nigdy nie korzystałem, więc się nie wypowiem, ale
    > ja to lubię załatwiać sprawy prosto - idę do kiosku i sprawa załatwiona:)

    Bez jaj ;-)
    Nie bede wiozl zony 80km do mKiosku zeby podpisac umowe!
    Co to za przedstawiciel, co umawia sie na konkretny termin a potem przez 2
    miesiace ma cie w dupie.
    Co to za bank, ktory nie wie gdzie sa jego przedstawiciele?

    Poza tym, slyszalem ze obsluga w mKioskach tez nie grzeszy kompetencjami.

    pozdrawiam, wk

  • 6. Data: 2007-09-14 12:01:51
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Sep 2007 11:30:12 +0200, wk napisał(a):

> [...]
    > Co to za bank, ktory nie wie gdzie sa jego przedstawiciele?
    >
    > Poza tym, slyszalem ze obsluga w mKioskach tez nie grzeszy kompetencjami.

    I mając takie informację/przygody wziąłeś od nich kk? Twardziel ;)

    Poza tym mbank nie ma chyba przedstawicieli i wszystko załatwia przez
    firmy kurierskie albo pocztą, jednak jakby to nie było 2 m-c to
    gruba przesada.

  • 7. Data: 2007-09-14 20:50:55
    Od: "Krzysztof Ziolkowski" <z...@g...pl>

    Mylisz zalozenie konta (za ktore nikt nikomu nie placi) z zalatwieniem karty
    lub kredytu odnawialnego. Wtedy przedstaiwciel przyjedzie Ci do domu, wroci
    po zdjecie, albo po inne dokumenty. Oczywiscie... o ile nie pojdzie na urlop.
    Przez kuriera zalatwia sie jedynie konto.

  • 8. Data: 2007-09-14 22:57:27
    Od: MM <s...@a...gda.pl.invalid>

    Krzysztof Ziolkowski <z...@g...pl> wrote:
> [...]
    > po zdjecie, albo po inne dokumenty. Oczywiscie... o ile nie pojdzie na urlop.

    Z tym przyjeżdżaniem do domu to chyba różnie bywa...

    Ostatnio załatwiałem kredyt odnawialny i nie było szans na wizytę
    przedstawiciela. Pani mówiła, że jest tylko jedna i nie da rady -
    musiałem się zgłosić osobiście do Centrum Finansowego. Co zmokłem
    (akurat wtedy nad miastem przeszła burza) to moje. Powiedziałem
    sobie, że jak pojawi się jakikolwiek problem (potrzebne dodatkowe
    dokumenty, przeterminowanie się zaświadczenia o zarobkach itp.) to
    zrezygnuję z dalszych starań - ale o dziwo się udało (przyznali),
    pewnie dlatego że na tym kredycie mi jakoś mocno nie zależało ;)

    Marek

  • 9. Data: 2007-09-15 09:30:06
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Fri, 14 Sep 2007 20:50:55 +0000 (UTC)
> [...]

    > przyjedzie Ci do domu, wroci po zdjecie, albo po inne dokumenty.
    > Oczywiscie... o ile nie pojdzie na urlop. Przez kuriera zalatwia sie

    Nie dalej jak tydzień temu wyciągnąłem ze skrzynki kk VC właśnie z
    mBanku i wszystko załatwiałem pocztą nawet kuriera nie fatygując.

    Xenocide

  • 10. Data: 2007-09-15 11:52:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbart' Nowakowski napisał(a):
    > Poza tym mbank nie ma chyba przedstawicieli i wszystko załatwia przez
    > firmy kurierskie albo pocztą, jednak jakby to nie było 2 m-c to
    > gruba przesada.

    ? :)

    Oczywiscie ze maja. Ja zalatwialem swoja KK wlasnie przez
    przedstawiciela mBanku, do ktorego telefon kiedys tam dostalem. Nie
    wysylalem nawet wniosku online.

    --
    Mithos