  • 1. Data: 2007-09-14 08:38:56
    Temat: Kredyt na domek rekreacyjny caloroczny
    Od: "Mel Udall" <j...@k...pl>

    Witam!

    W jakim banku dostane kredyt na domek rekreacyjny caloroczny?
    Powierzchnia uzytkowa 78 m2.
    Moj wklad to dzialka z przylaczami wyceniona na 58 tys.
    Kredyt 250 tys.

    Pozdrawiam
    Mel Udall

  • 2. Data: 2007-09-14 18:00:08
    Temat: Re: Kredyt na domek rekreacyjny caloroczny
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 14 Sep 2007 10:38:56 +0200, "Mel Udall" <j...@k...pl>
    wrote:

    >W jakim banku dostane kredyt na domek rekreacyjny caloroczny?

    Pewnie w każdym, ale po co się upierać, że rekreacyjny? Normalny dom i
    tyle - nawet podatki są wtedy niższe.
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2007-09-15 09:27:05
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam1

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > Pewnie w każdym,

    I tu sie mylisz, niestety...

    > Ale po co się upierać, że rekreacyjny? Normalny dom i
    > tyle - nawet podatki są wtedy niższe.

    A przeszlo ci przez mysl, ze _musi_ byc rekreacyjny?

    Pozdrawiam
    Mel Udall

  • 4. Data: 2007-09-15 12:16:55
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 15 Sep 2007 11:27:05 +0200, "Mel Udall" <j...@o...pl> wrote:

    >A przeszlo ci przez mysl, ze _musi_ byc rekreacyjny?

    Przyznam się, że nie przeszło. Z jakiego powodu "musi"?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2007-09-15 13:02:18
    Od: " zadowolnona" <s...@g...pl>

    Zapytaj doradcę kredytowego...
    Sprawdzeni, niezależni, polecam: k...@h...com więcej info na
    www.hipotecznekredyty.com lub inni Open, Expander....

  • 6. Data: 2007-09-15 16:31:15
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam!

    > Przyznam się, że nie przeszło. Z jakiego powodu "musi"?

    A jak juz odpowiem na wszystkie pytania to cos w koncu doradzisz, czy tylko
    statsy sobie nabijasz?

    Taki zapis planu - dzialka rekreacyjna, to domek tez rekreacyjny i kropka.

    Pozdrawiam
    Mel Udall

  • 7. Data: 2007-09-15 18:05:03
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 15 Sep 2007 18:31:15 +0200, "Mel Udall" <j...@o...pl> wrote:

    >A jak juz odpowiem na wszystkie pytania to cos w koncu doradzisz, czy tylko
    >statsy sobie nabijasz?

    nie, po prostu mnie zaciekawiło, bo ja mam odwrotnie: domek na działce
    za miastem, ale "normalny" - i podatek mniejszy.
    A o nabijaniu "statsów" nie myślałem nawet. Jakieś nagrody dają? :-)

    >Taki zapis planu - dzialka rekreacyjna, to domek tez rekreacyjny i kropka.

    A jak sie ma wartość nieruchomości (teraz i po postawieniu domu) do
    kwoty kredytu? Może problemów będzie mniej przy większym wkładzie
    własnym?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 8. Data: 2007-09-19 18:52:05
    Od: "Hubert Wyszyński" <h...@g...pl>

    e-developer.org wolna, uporządkowana przestrzeń do dyskusji o kredytach
    hipotecznych.

  • 9. Data: 2007-09-20 13:26:40
    Od: "Meehoo" <m...@B...pl>

    Mel Udall wrote:

> [...]
    > Powierzchnia uzytkowa 78 m2.
    > Moj wklad to dzialka z przylaczami wyceniona na 58 tys.

    Widziałem jakąś ofertę Lukasa na tego typu kredyt.

    Pzdr

    --
    Meehoo

  • 10. Data: 2007-09-20 14:18:24
    Od: "Mel Udall" <j...@o...pl>

    Witam!

    Użytkownik "Meehoo" <m...@B...pl> napisał w wiadomości

    > Widziałem jakąś ofertę Lukasa na tego typu kredyt.

    No Lukas i BPH, ale to juz wiem od dawna.
    W kazdym razie dzieki - zlozylem w obu - niech sie bija ;)

    Pozdrawiam
    Mel Udall