    From: MM <s...@a...gda.pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] przedstawiciel na urlopie
    Date: Fri, 14 Sep 2007 22:57:27 +0000 (UTC)

    Krzysztof Ziolkowski <z...@g...pl> wrote:
    > Mylisz zalozenie konta (za ktore nikt nikomu nie placi) z zalatwieniem karty
    > lub kredytu odnawialnego. Wtedy przedstaiwciel przyjedzie Ci do domu, wroci
    > po zdjecie, albo po inne dokumenty. Oczywiscie... o ile nie pojdzie na urlop.

    Z tym przyjeżdżaniem do domu to chyba różnie bywa...

    Ostatnio załatwiałem kredyt odnawialny i nie było szans na wizytę
    przedstawiciela. Pani mówiła, że jest tylko jedna i nie da rady -
    musiałem się zgłosić osobiście do Centrum Finansowego. Co zmokłem
    (akurat wtedy nad miastem przeszła burza) to moje. Powiedziałem
    sobie, że jak pojawi się jakikolwiek problem (potrzebne dodatkowe
    dokumenty, przeterminowanie się zaświadczenia o zarobkach itp.) to
    zrezygnuję z dalszych starań - ale o dziwo się udało (przyznali),
    pewnie dlatego że na tym kredycie mi jakoś mocno nie zależało ;)

    Marek