  • 1. Data: 2007-09-13 15:43:51
    Temat: Re: kk polbank wymagane dokumenty
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Wrz, 17:32, "tit" <b...@b...pl> wrote:
    > jeszcze takie pytanko czy blekitna KK polbanku mozna placic w necie?
    > infolinia po naradach stwierdzila ze chyba nie :)

    Ciekawe, bo mnie zapewniaja, ze tak ?

  • 2. Data: 2007-09-13 16:09:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Wrz, 18:03, "tit" <b...@b...pl> wrote:

    > zanim uzyskalem odpowiedz przelaczyli mnie kilka razy i sama odpowiedz byla
    > ze raczej nie ze niby tylko gold i silver wiec dalej nic nie wiem:)
    > placiles juz w necie ta karta bo CVV2 posiada?

    Dopiero chce ja brac - z tym ze interesuja mnie glownie tanie raty w
    karcie, w razie czego.

  • 3. Data: 2007-09-13 19:17:03
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Wrz, 18:34, "tit" <b...@b...pl> wrote:
    > zadzwonilem kolejny raz po drugim przelaczeniu do innej osoby juz mozna :)
    > nia placic w necie
    > ale pewnosci 100% nie mam pani stwierdzila ze nie maja blekitnej karty KK
    > tylko niebieska :)
    > jest moze ktos kto posiada ta karte i uzywal jej w necie?

    W opisie na ich stronach opis srebrnej rozni sie od blekitnej, ze
    mozna placic tam, gdzie nie ma elektronicznego czytnika i w
    internecie....
    Tak wiec tak jakby rozrozniali ta funkcjonalnosc.

  • 4. Data: 2007-09-13 21:44:02
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    W odpowiedzi na post z Thu, 13 Sep 2007 09:09:01 -0700, od krzysztofsf :

    > Dopiero chce ja brac - z tym ze interesuja mnie glownie tanie raty w
    > karcie, w razie czego.

    Bierz bierz tę kartę.
    Ja walczę u nich o zestawienie wszystkich transakcji kartowych i wszyscy są
    bezradni, nie potrafią mi tego wydrukować, natomiast widzą te transakcje na
    ekranie i mogą mi podyktować, ale ja nie chcę tego słuchac... chcę na
    kartce...
    Czy na prawde jestem (a własciwie byłem ) zbyt wymagającym klientem ???

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    Walcz o prawdziwy status GG swoich GaduGadowiczów
    Ochrona w supersklepach tylko z licencją: http://grupy2.3mam.net

  • 5. Data: 2007-09-14 05:24:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Wrz, 23:44, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:

    > Bierz bierz t kart .
    > Ja walcz u nich o zestawienie wszystkich transakcji kartowych i wszyscy s
    > bezradni, nie potrafi mi tego wydrukowa , natomiast widz te transakcje na
    > ekranie i mog mi podyktowa , ale ja nie chc tego s uchac... chc na
    > kartce...
    > Czy na prawde jestem (a w asciwie by em ) zbyt wymagaj cym klientem ???

    Spoko, ja tam przenosze karte z Eurobanku :))

    Chociaz, tamci potrafia, tez z wysilkiem ale jednak, wydrukowac
    zestawienie transakcji.
    Mozesz cos dodac na temat wykorzystania niebieskiej w internecie, czy
    masz/miales inna karte?

  • 6. Data: 2007-09-14 10:13:24
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Sep 2007 22:24:27 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Chociaz, tamci potrafia, tez z wysilkiem ale jednak, wydrukowac
    > zestawienie transakcji.
    > Mozesz cos dodac na temat wykorzystania niebieskiej w internecie, czy
    > masz/miales inna karte?

    Ja mam kartę, wprawdzie do konta oszczędzającego (Visa electron też
    niebieskia hle hle), i płaciłem nią już kilka razy w internecie np
    RyanAir albo dotacje na Wikipedii, czyli PayPal, coby sprawdzić jakie są
    przeliczniki - bez problemu poszło.

  • 7. Data: 2007-09-14 10:26:07
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 14 Wrz, 12:13, Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

> [...]
    > niebieskia hle hle), i płaciłem nią już kilka razy w internecie np
    > RyanAir albo dotacje na Wikipedii, czyli PayPal, coby sprawdzić jakie są

    A jak przeliczniki? Jestes zadowolony?

  • 8. Data: 2007-09-14 11:45:27
    Od: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Fri, 14 Sep 2007 03:26:07 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > A jak przeliczniki? Jestes zadowolony?

    Zawsze zdaje sprawozdanie na grupie :)

    xdsl-655.zgora.dialog.net.pl

  • 9. Data: 2007-09-14 14:32:47
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Fri, 14 Sep 2007 13:45:27 +0200
    Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net> wrote:

    > Zawsze zdaje sprawozdanie na grupie :)
    >
    > xdsl-655.zgora.dialog.net.pl
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Myszka mi się omsknęła ;)

    Xenocide

  • 10. Data: 2007-09-18 21:25:26
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Wrz, 21:17, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > W opisie na ich stronach opis srebrnej rozni sie od blekitnej, ze
    > mozna placic tam, gdzie nie ma elektronicznego czytnika i w
    > internecie....
    > Tak wiec tak jakby rozrozniali ta funkcjonalnosc.

    Dzisiaj przy skladaniu papierow zapewniono mnie, ze ani karta do konta
    ani KK niebieska nie maja funkcjonalnosci placenia w internecie.

    Popatrzalem na ve mBanku (18 zl rocznie) - tez nie ma mozliwosci
    placenia w internecie.

    Zastanawiam sie, czy jakby wyrobic dodatkowa karte w Citi, z limitem
    np. 300 zl, to jesli ktos przechwycilby dane takiej karty przy
    platnosci w internecie, jakby sie zachowala przy probie obciazenia jej
    wieksza od limitu kwota? Odrzuciloby autoryzacje? A jak z obciazeniami
    nie sprawdzajacymi autoryzacji? Np. Jakby ktos chcial taka karte z
    obcietym limitem obciazyc kwota powiedzmy 2000 zl, wieksza niz limit
    karty dodatkowej ale mieszczaca sie w limicie karty glownej?