eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Polbank 24 :)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 7

  • 1. Data: 2007-09-13 18:48:27
    Temat: Polbank 24 :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    "Witamy w serwisie telefonicznym Polbank24. Serwis czynny w godzinacg
    od 8-20. Jesli chcesz zostawic wiadomosc......"


    Z tym, ze to nie tylko oni tak maja. Ostatnio pol godziny wydzwonilem
    w Citiphone, zenim dotarlo do mnie, ze "wszystkie linie zajete,
    prosimy zadzwonic pozniej" oznacza, ze nie uaktywnie karty dodatkowej
    o 21-ej :))))


  • 2. Data: 2007-09-13 20:44:47
    Temat: Re: Polbank 24 :)
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 13 Sep 2007 11:48:27 -0700, krzysztofsf <k...@w...pl>
    wrote:

    >"Witamy w serwisie telefonicznym Polbank24. Serwis czynny w godzinacg
    >od 8-20. Jesli chcesz zostawic wiadomosc......"

    Powinni zmienić nazwę na Polbank12 :-)
    --
    Jarek Andrzejewski


  • 3. Data: 2007-09-13 20:46:33
    Temat: Re: Polbank 24 :)
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    news:1189709307.631013.141360@57g2000hsv.googlegroup
    s.com...
    >
    > Z tym, ze to nie tylko oni tak maja. Ostatnio pol godziny wydzwonilem
    > w Citiphone, zenim dotarlo do mnie, ze "wszystkie linie zajete,
    > prosimy zadzwonic pozniej" oznacza, ze nie uaktywnie karty dodatkowej
    > o 21-ej :))))
    >

    Citiphone jest czynny cala dobe, ale nie oczekiwalbym, ze na Twoj telefon
    bedzie czekas 100 osob... wiec wszystkie linie moga byc zajete, to jest
    tylko kilku [racownikow...

    MK


  • 4. Data: 2007-09-13 20:54:11
    Temat: Re: Polbank 24 :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Wrz, 22:46, "MK" <m...@i...pl> wrote:
    > "krzysztofsf" <k...@w...pl> wrote in message
    >
    > news:1189709307.631013.141360@57g2000hsv.googlegroup
    s.com...
    >
    >
    >
    > > Z tym, ze to nie tylko oni tak maja. Ostatnio pol godziny wydzwonilem
    > > w Citiphone, zenim dotarlo do mnie, ze "wszystkie linie zajete,
    > > prosimy zadzwonic pozniej" oznacza, ze nie uaktywnie karty dodatkowej
    > > o 21-ej :))))
    > > Citiphone jest czynny cala dobe, ale nie oczekiwalbym, ze na Twoj telefon
    > bedzie czekas 100 osob... wiec wszystkie linie moga byc zajete, to jest
    > tylko kilku [racownikow...


    Wybacz, kilka podejsc do aktywacji (w sumie naprawde 30 minut
    polaczenia), polaczonych z wklepywaniem numeru aktywowanego i
    przelaczaniem przez automat do konsultantow zajmujacych sie tylko
    aktywacja - i kilka rundek "prosze czekac" zakonczonych rozlaczniem
    przez citiphone.
    Jednoczesnie zwykli konsultanci byli (laczenie poprzez 0) , ale nie
    mieli tych uprawnien.
    Rano - dwie minuty i sprawa zalatwiona.




  • 5. Data: 2007-09-13 20:55:51
    Temat: Re: Polbank 24 :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 13 Wrz, 22:44, Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl> wrote:
    > On Thu, 13 Sep 2007 11:48:27 -0700, krzysztofsf <k...@w...pl>
    > wrote:
    >
    > >"Witamy w serwisie telefonicznym Polbank24. Serwis czynny w godzinacg
    > >od 8-20. Jesli chcesz zostawic wiadomosc......"
    >
    > Powinni zmieni nazw na Polbank12 :-)

    A co kogo obchodzi, ze Polbank24 sie komus z czyms kojarzy :)) Oni
    nigdzie nie podaja, ze sa calodobowi :)


  • 6. Data: 2007-09-13 22:55:25
    Temat: Re: Polbank 24 :)
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:
    >
    > Z tym, ze to nie tylko oni tak maja. Ostatnio pol godziny wydzwonilem
    > w Citiphone, zenim dotarlo do mnie, ze "wszystkie linie zajete,
    > prosimy zadzwonic pozniej" oznacza, ze nie uaktywnie karty dodatkowej
    > o 21-ej :))))

    Probowalem aktywowac dodatkowa karte okolo godz. 22 i mila pani poprosila
    bym zadzwonil jutro rano, bo 'trwa nocne przetwarzanie' i niestety nie
    moze tego zrobic teraz. Wiec nawet jak bys sie doczekal to tego o poznej
    porze nie zrobisz...

    a.


  • 7. Data: 2007-09-13 23:01:17
    Temat: Re: Polbank 24 :)
    Od: "Bartosz 'xbartx, Nowakowski" <b...@h...net>

    On Thu, 13 Sep 2007 22:55:25 +0000 (UTC)
    w...@a...pl (Wemif) wrote:

    > Probowalem aktywowac dodatkowa karte okolo godz. 22 i mila pani
    > poprosila bym zadzwonil jutro rano, bo 'trwa nocne przetwarzanie' i
    > niestety nie moze tego zrobic teraz. Wiec nawet jak bys sie doczekal
    > to tego o poznej porze nie zrobisz...

    Hmmm dziwne, bo ja swoją Citi-BP (główną) w styczniu tego roku
    aktywowałem bodajże o godzinie 23.50 o ile mnie pamięć nie myli i
    poszło wszystko bez problemu.



    --
    xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough
    Xenocide

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1