  • 1. Data: 2007-09-13 17:43:38
    Temat: Kropki w przelewie do ZUS
    Od: Quental <a...@g...com>

    Czesc!

    Mam pewien klopot, a google nie chca za bardzo pomoc.

    Robie przelew w Nordea Solo do ZUSu. W polu Platnik podaje sie nazwe
    skrocona. Nazwe skrocona mam z kropkami (S.C.) - taka podalem w ZUSie
    i taka mam zarejestrowana w banku. W polu Platnik jednakowoz nie mozna
    podac nazwy z kropkami (tak jest napisane na ekranie) - kropka jest
    niedozwolonym znakiem. Naczytalem sie, ze ta nazwa skrocona to wielka
    swietosc i trzeba tutaj zachowywac idealny porzadek. No ale nie da
    rady!

    Wrzucilem w nazwie spacje zamiast kropek i zobaczymy co sie stanie.

    Ktos mial taki problem? Jak ZUS na takie cos reaguje???

    Pozdrowienia,

  • 2. Data: 2007-09-13 17:58:57
    Temat: Re: Kropki w przelewie do ZUS
    Od: "Regand" <r...@v...pl>

    > Ktos mial taki problem? Jak ZUS na takie cos reaguje???

    Nie bedzie najmniejszych problemow, liczy sie Nip/Pesel/ i to jest
    najwazniejsze dla zusu.

    pozdrawiam
    Regand

  • 3. Data: 2007-09-13 17:59:00
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 Sep 2007 17:43:38 -0000, w
    <1...@o...googlegroups.co
    m>, Quental
    <a...@g...com> napisał(-a):

    > Wrzucilem w nazwie spacje zamiast kropek i zobaczymy co sie stanie.
    > Ktos mial taki problem? Jak ZUS na takie cos reaguje???

    Ale ty masz problemy...

    ZUS identyfikuje ciebie po NIP/REGON/PESEL, a nie nazwie.

  • 4. Data: 2007-09-13 21:09:55
    Od: pilocik <p...@p...onet.pl>

    r...@a...net.pl pisze:
    > Thu, 13 Sep 2007 17:43:38 -0000, w
    > <1...@o...googlegroups.co
    m>, Quental

    > Ale ty masz problemy...
    >
    > ZUS identyfikuje ciebie po NIP/REGON/PESEL, a nie nazwie.

    To dlaczego miałem w ZUSie dwa konta ?
    Jedno na Jan Kowalski a drugie na Kowalski Jan ?
    Pomimo tego że zawsze był ten sam NIP i Pesel to wg nich zabrakło mi
    wpłaty a dopiero po żmudnym śledztwie wykryli że stworzyli nowego płatnika .

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2007-09-14 13:38:16
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 Sep 2007 23:09:55 +0200, w <fcc98o$gnd$1@nemesis.news.tpi.pl>, pilocik

> [...]
    > Pomimo tego że zawsze był ten sam NIP i Pesel to wg nich zabrakło mi
    > wpłaty a dopiero po żmudnym śledztwie wykryli że stworzyli nowego płatnika .

    Może w tym samym czasie pani Małgosia księgowała pierwszą wpłatę, a pani Zosia
    drugą? A że był poślizg i wpłaty księgowano tego samego dnia, to każda
    wprowadziła ciebie jako nowego?

    Żeby to były jedyne problemy z ZUS-em...

  • 6. Data: 2007-09-14 16:44:30
    Od: Quental <a...@g...com>

    Bardzo wszystkim dziekuje za slowa pociechy :)
    Ja po prostu slyszalem parokrotnie, ze skrocona nazwa to jest jakas
    swietosc.
    I stad moje watpliwosci

    Pozdrowienia,